alleen nog een tafelblad zoeken...Het tafelblad kan er al bijna op.
dat weet ik nog niet, heb er wel aan gedacht of het past of niet, maar nog niet gemeten....als hier nog luchtfilters bovenop moeten, kan je motorkap dan nog wel dicht? verder ziet 't er wel netjes uit bling bling
heb ik nog voor je liggen, gratis af te halenalleen nog een tafelblad zoeken...Het tafelblad kan er al bijna op.
het kan precies met de riem, de spanner kan hem nog net op de goede spanning brengen...Ga je de riemen ook een tandje inkorten? Want als je distributiekap niet past doordat de koppen zo ver gevlakt zijn, gaan je riemen ook te lang worden.
moet even kijken hoe het komt met de ruimte die ik over heb.....Zo ver als je nu bent, je gaat ons niet wijsmaken dat er dan geen airbox op gefabriekt wordt toch ?!?
Dan ga ik kijken!!ik heb de remmen vandaag ook gemonteerd en al even een klein beetje getest.
het hapt wel aardig....
heb nog geen foto's, want ik was laat klaar en het was al donker.
de remslangen passen prima en kunnen de complete veerweg hebben, dus hij komt niet eens strak te staan bij maximaal in/uit veren.
moest de remleiding wel aanpassen met een andere aansluiten erop.
maar dat maakte niet zo veel uit, want de boel brak af bij het demonteren
de nippel zat vast in de remleiding....
dus morgen foto's
is prima...Dan ga ik kijken!!ik heb de remmen vandaag ook gemonteerd en al even een klein beetje getest.
het hapt wel aardig....
heb nog geen foto's, want ik was laat klaar en het was al donker.
de remslangen passen prima en kunnen de complete veerweg hebben, dus hij komt niet eens strak te staan bij maximaal in/uit veren.
moest de remleiding wel aanpassen met een andere aansluiten erop.
maar dat maakte niet zo veel uit, want de boel brak af bij het demonteren
de nippel zat vast in de remleiding....
dus morgen foto's
Groet, Franksud