Bij een van de eerste gecombineerde race's met de Alfa's en Volvo's was ik aanwezig met mijn Bertone , de eerste Volvo die ik tegenkwam beukte zo in mijn zijkant onder het motto van de kwibus in een pipo de clown racepak die uit een kippehok kwam kruipen, sorry ik zag je helemaal niet hoor.
Gelijk de laatste keer , die Volvo's kunnen beter op Valkenswaard gaan rijden of bij Andre van Duin de caravanrace gaan doen.
Was toen al een hele discussie wie eerst mocht starten op een of andere manier dachten die Volvo lui dat ze als eerste moesten, heb er toen persoonlijk op aangedrongen , bij Martin, om dat niet te doen.
Doodzonde van juist die 147 , dat het gebeurd is begrijpelijk zeker als je "nieuwig" in zo'n auto zit , dat het daarna helemaal uit de klauwen loopt is de combinatie van wilde Volvo lui en een rammelig vlaggenvertoon.
Ook onervarendheid speelt een belangrijke rol.
Normaal gesproken starten wij voor de Volvo's hoor, gelukkig wel! Maar dit was de herstart.
De Volvo's starten een 5 a 10 sec achter ons. Wat ik hiermee bedoelde was de herstart. We hadden een code 60 vlag, maar de meeste van de Alfa's hebben geen KM teller meer. Ook werden sommige auto's bij het ongeval even ''gestopt''... Op die manier denk ik dat wij achter de Volvo's kwamen. Maar die herstart was een zooitje.
Verder kan ik niet anders dan het met je eens zijn
Valkenswaard of de Caravanrace lijkt me een goede oplossing
Je mag ze niet over 1 kam scheren, maar het aantal wat niet als blinde rijdt bij de Volvo's kan ik op 1 hand tellen
De rest denken dat ze alleen op de baan zijn. Al kan de E30 cup er ook wat van, die zijn miss nog wel erger
You see I think a Ferrari is a scaledown version of... God! And a Porsche 911 is a jumped up VW Beetle.
- Jeremy Clarkson