We gaan aan't werk om mee te doen : V6 in BGDC, Abarth 1000km
Zie info hieronder :
Beste,
op 12 november wordt de Race Promotion night weer verreden in Zolder.
Lang zag het er naar uit dat we dit jaar geen traditionele afsluiter kregen in Zolder maar door de samenwerking van Circuit Zolder met BGDC en Skylimit Events hebben we toch een aantal dingen kunnen bereiken.
Zo zal er een 2 uurs BGDC race zijn (max 2500cc).
Maar de hoofdbrok vormt de 1000 km van Zolder. Deze race staat open voor alle wagens die aan de technische vereisten voldoen van VLN, DSC, Belcar, BTCS.
Het is een back to basics formule waarbij aan de pomp getankt wordt, er GEEN verplichte (lees dure) bandenkeuze is en MET party na de race!
Vereiste licenties zijn C circuit voor 1000km en C-club voor BGDC
hier een link naar wat meer uitleg :
http://www.speedfreaks.be/blog/post/131 ... VENTS.html
See you at the Racetrack
Andy Jaenen
Skylimitevents BVBA
Sint-Jobstraat 60 bus 1A
3550 Zolder
www.skylimitevents.com
andy@skylimitevents.be
+32 (0) 475 41 92 76
TELT NIET VOOR EEN KAMPIOENSCHAP, MAAR GARANDEERT 1000 KILOMETER PLEZIER!
Deze wedstrijd (1000 kilometer van Zolder) is voorbehouden aan wagens die door een geldige deelnemer zijn ingeschreven en die conform zijn aan het Technisch Reglement van het Belcar Endurance Championship 2011, van de Belgian Touring Car Series 2011, van de Dutch Supercar Challenge 2011 en het VLN Langstreckenmeisterschaft Nürburgring.
In het voorprogramma presenteert Circuit Zolder een wedstrijd van 2 uren (120’) van de Belgian Gentleman Drivers Club 2011, waaraan ook de wagens van Skylimit Events kunnen deelnemen die conform zijn aan het reglement BGDC 2011.
De wedstrijden worden gereden zonder geluidsbeperking! Het evenement is GRATIS toegankelijk voor het publiek.
1000 KM van ZOLDER: KLASSEN
Klasse GT: Belcar, DSC en/of VLN reglement
Klasse Toerisme: BTCS, DSC en/of VLN reglement
1000 KM van ZOLDER: PILOTEN
- Internationale FIA A-, B- of C-vergunning
- Belgische B- of C-Circuit vergunning (B = minimum vereiste voor GT3 wagens)
- Europese vergunning van eenzelfde niveau, zonder toelating van ASN
- Andere buitenlandse vergunning van eenzelfde niveau, met toelating van ASN én RACB Sport.
BIJKOMENDE BEPALINGEN
Banden: vrije merkkeuze.
Kwalificatietijd: de minimale kwalificatietijd voor de wagen bedraagt maximum 130 % van het gemiddelde
van de beste drie tijden gerealiseerd in elke klasse tijdens de gechronometreerde trainingen.
Deelnamerecht: € 1.250,00
SCHRIJF JE IN VÓÓR 15 OKTOBER, EN BETAAL SLECHTS € 1.000,00 !
TIMING
Administratieve controle / Contrôle administratif
Vrijdag/vendredi 11/11/2011 : 17.00 h -19.00 h : RCC
Zaterdag/samedi 12/11/2011 : 07.00 h - 08.00 h : Michel Vaillant Club (rode trap/escalier rouge)
Technische controle / Contrôle technique
Vrijdag/vendredi 11/11/2011 : 17.00 h -19.00 h : Box 1-2
Zaterdag/samedi 12/11/2009 : 07.00 h - 08.00 h : Box 1-2
Tijdtrainingen / Essais qualificatifs
BGDC : 09.05 h – 09.55 h
1000 km : 10.10 h – 11.00 h
Briefing
08.15 h – Michel Vaillant Club
Wedstrijd / Course
BGDC : 11.15 h – 13.15 h 120’
1000 KM van ZOLDER : 13.45 h – 21.45 h 500’ (approx)
We nodigen alle deelnemende piloten en teamchefs uit in de MICHEL VAILLANT CLUB voor een ontbijt aangeboden door Circuit Zolder, vanaf 6.30 uur. De geknipte manier om samen de dag aan te vatten!
Na de race komen we terug samen voor een after race drink, van 22.00 uur tot 02.00 uur!
Sportieve instantie: Royal Automobile Club of Belgium
RACB Sport
Aarlenstraat 53 - B – 1040 Brussel / België
Tel. : + 32 2 287 09 11 - Fax : + 32 2 675 61 19
Promotor/Organisator: VZW Terlamen/Circuit Zolder
Terlaemen 30 – B - 3550 Heusden-Zolder / België
Tel. : + 32 11 88 88 88 - Fax : +3 2 11 85 88 95
Organisatie van de meeting: VZW Terlamen/Circuit Zolder
Controletoren, Terlaemen 30 - B – 3550 Heusden-Zolder / België
Tel. : + 32 11 85 88 88 - Fax : + 32 11 85 88 95
INFORMATIE:
herli.vranken@circuit-zolder.be
RACE PROMOTION NIGHT – 12 NOVEMBER 2011
Deelnameformulier BGDC
Deelnameformulier 1000 KM VAN ZOLDER
Ik ondergetekende, verklaar hierbij uit eigen initiatief deel te nemen aan de hiervoor beschreven wedstrijd. Ik verklaar hiermede afstand te doen voor mijzelf, mijn rechthebbenden, mijn erfgenamen, mijn naastbestaanden (mijn ouders, mijn echtgenote, mijn kinderen) en onze verzekeraars van elk verhaal tegenover :
1. de eigenaar(s) en/of de uitbaters van de omloop;
2. de inrichter(s) van de wedstrijd;
3. de andere deelnemers en de andere gebruikers van deze omloop;
4. de deelnemers en de eigenaars (of houders) van de deelnemende voertuigen;
5. de aangestelden, vrijwillige helpers en opdrachtgelastigden van personen of organismen hierboven vermeld in punt 1, 2, 3 en 4;
6. de verzekeraars van de personen (of organismen) vermeld hiervoor in punt 1, 2, 3, 4, 5;
Voor elke schade die ik zou lijden gedurende de wedstrijd, met inbegrip van de trainingsoefeningen. Huidige afstand van verhaal omvat eveneens de verbintenis dat in geval van overlijden ik mij sterk maak voor mijn rechthebbenden, mijn erfgenamen, mijn naastbestaanden en onze verzekeraars. Ik verklaar eveneens kennis te hebben van de reglementen van de wedstrijd en verbind mij deze zonder enig voorbehoud na te leven. Tevens bevestig ik dat het voertuig conform is aan de geldende voorschriften
CORRESPONDENTIE-ADRES : Naam ________________________________
E-mail____________________________
Straat __________________________________________________________ Nr. ______ Bus ______ Postcode ________
Stad ____________________________________________________________ Tel. _________________ Fax ____________
TEAMCHEF : Naam _______________________________________________
E-mail ____________________________
Straat ___________________________________________________________ Nr. ______ Bus ______ Postcode ________
Stad ____________________________________________________________ Tel. _________________ Fax ____________
Handtekening
PILOOT 1 Naam ______________________________________________
Straat ___________________________________________________________ Nr. ______ Bus ______ Postcode ________
Licentie nr. _______________ Club _________________ Nationaliteit _____________ Geboortedatum ______________
Handtekening
PILOOT 2 Naam ______________________________________________
Licentie nr. _______________ Club _________________ Nationaliteit _____________ Geboortedatum ______________
Handtekening
PILOOT 3 Naam ______________________________________________
Handtekening
PILOOT 4 Naam ______________________________________________ E-mail ____________________________
Handtekening
PILOOT 5 Naam ______________________________________________ E-mail ____________________________
Handtekening
PILOOT 6 Naam ______________________________________________ E-mail ____________________________
Handtekening
EIGENSCHAPPEN VAN DE WAGEN Merk __________________________________________________________________
Model _____________________________________________ Bouwjaar _____ CC-inhoud ____________ ________
De bovenvermelde wagen wordt ingeschreven in :
BGDC:
1000 KM VAN ZOLDER
Om te kunnen deelnemen aan de BGDC dient iedere deelnemer per in te schrijven wagen € 455 te betalen;
Betaling op BGDC - N° 143-0759414-05, Vermelding : Naam - Wagennummer - Zolder, BGDC november 2011.
Om te kunnen deelnemen aan de 1000 KM VAN ZOLDER dient iedere deelnemer per in te schrijven wagen
€ 1.250 te betalen. En dit voor 1 november 2011 via overschrijving op ING rekeningnummer 335-0340431-07, IBAN BE74 3350 3404 3107, BIC BBRUBEBB200 van VZW Terlamen, ter verwerving van het gebruiksrecht van de infrastructuur voor de duur van de meeting.
Indien men inschrijft vóór 15 oktober 2011 betaalt men slechts € 1.000.
Vanaf 2011 is er een nieuwe regel voor de BTW van buitenlandse klanten met een geldig BTW nummer. De BTW wordt verlegd volgens art. 196 van de Richtlijn 2008/8/EG dd. 12/02/2008.
Opgemaakt te _______________________________________, _______________ / _______________ / _______________
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .