Gebruikersavatar
Dinky Boy
Miniaturista
Berichten: 12103
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 00:01
Locatie: Groningen
Contacteer: Website

RE: SCARB 6 november: JTD rit

wo nov 09, 2011 01:12


WhizzMan
Guru Quintuplo
Guru Quintuplo
Berichten: 5492
Lid geworden op: zo jun 04, 2006 21:54
Locatie: Almerika

RE: SCARB 6 november: JTD rit

do nov 10, 2011 07:46

1e prijs, 2e prijs, gedeeld derde en gedeeld zesde waren de puntenpakkers in de JTD rit? De hele top tien zat dus maar 4 plekjes van elkaar?

Ik kan me goed voorstellen dat je dan een boel discussie en frustratie krijgt over een knotwilg die aan de andere kant van de straat staat en ineens niet meetelt. Zo iets kost je maar zo de eerste plaats in de jaarcompetitie......

Gebruikersavatar
alfagrl
Member
Member
Berichten: 158
Lid geworden op: zo mar 15, 2009 20:16
Locatie: 0317

RE: SCARB 6 november: JTD rit

vr nov 11, 2011 15:17

Voor de bomenknuffelaars: wij zijn uitgestapt bij de knotwilgenvraag omdat er bij ons wat verwarring was over het aantal.
Ik heb een prima kennis van boomsoorten en heb alles lopend uitgebreid bestudeerd.
Links van de weg stond het aantal knotwilgen dat de organisatie als antwoord heeft goed gerekend.
Tevens stond er een schitterende grote, tamelijk op een knotwilg lijkende, bolacacia iets naar achteren in een tuin links. Er zaten nog genoeg blaadjes aan om dat te kunnen bepalen.
Ik kan me goed indenken dat veel mensen deze acacia als wilg hebben meegeteld.
Ook aan de rechterzijde stonden nog diverse op knotwilgjes lijkende bolacacia's in tuinen. Ook hier weer (net) genoeg blaadjes om te kunnen zien dat het géén wilgen waren.

Verder wederom een hele leuke rit gehad door een werkelijk schitterende omgeving.
Wij hebben een prima seizoen gehad ook en uiteindelijk de tweede plaats in het eindklassement behaald.
Dit is echt geen verkeerde plaats om te eindigen voor twee vrouwen die dit nog maar net twee jaar doen.
Tsja, als de diverse rit-organisatoren onze denkwijze wat vaker hadden gevolgd- of wij de hunne :oops:
had er misschien nog meer in gezeten maar dat zullen we nooit weten.
Discussiëren in de veronderstelling dat er iets aan de telling wijzigt heb ik ergens vorig jaar al opgegeven.
Zo werkt het gewoon niet en uiteindelijk is het maar een spel.
Maar wel een heel leuk spel.

Alle betrokken organisatoren, bedankt voor een mooi puzzeljaar, wat jullie voor ons doen wordt heus gewaardeerd en hopelijk tot volgend seizoen!

:driving:
"A bend in the road is not the end of the road. Only if you fail to make the turn"

Gehad: 147 1.6 TS, Giulietta 116 2.0, zoefdel 75 2.0 TS, GT 1.9 Q2

Terug naar “Evenementen”