Sorry, JurEn bedankt Overijssels duo om deze feature even op t forum aan te halen en af te kraken. I love my fluffy dices, als is het alleen om mensen te irriteren ... net als het bordje "fuck hybrids" op het achterraam...
Sorry, JurEn bedankt Overijssels duo om deze feature even op t forum aan te halen en af te kraken. I love my fluffy dices, als is het alleen om mensen te irriteren ... net als het bordje "fuck hybrids" op het achterraam...
ben niet zo v/h stickeren, maar als het dan toch moet,is JPS een goed ideeNaar mijn bescheiden mening schreeuwt deze foto er om, maar ik ben dan ook een officieel erkend ambassadeur van de wansmaak :
noemen ze dat geen symptoombestrijding?Zolang je op tijd bijvult is het toch opgelost?is die olielekkage nou al opgelost?
Hoe los jij je dalende benzinepeil in de tank op dan?noemen ze dat geen symptoombestrijding?
maar t is wel een mogelijkheid inderdaad
Vrouw lief aankijken ?Hoe los jij je dalende benzinepeil in de tank op dan?noemen ze dat geen symptoombestrijding?
En dan? Verstopt ze de contactsleutelVrouw lief aankijken ?Hoe los jij je dalende benzinepeil in de tank op dan?noemen ze dat geen symptoombestrijding?
wat is de oorzaak van een dalend benzinepeil? lekke tank of draaiende motor? het 1e is zorgen voor een vloeistofdichte tank, het 2e is zorgen dat de motor niet draait.... daarom heb ik ook 2 alfa's geschorst staanHoe los jij je dalende benzinepeil in de tank op dan?noemen ze dat geen symptoombestrijding?
Dank jeWoow Mooi ding dat is nog eens inspiratie voor mij !!
Serieus!!
O ja want dat zou je tegenhouden met die oude alfa'sEn dan? Verstopt ze de contactsleutelVrouw lief aankijken ?Hoe los jij je dalende benzinepeil in de tank op dan?
Heb je nog meer mooie foto's?Dank jeWoow Mooi ding dat is nog eens inspiratie voor mij !!
Serieus!!