Erwin???Ik denk dat er wel meubelboertjes zijn die daar van dromen...
*......Herinnert zich een incident met een Spyker en een tokkie op de '25 jaar Alfa75' dag...*Ben ik nou de enige die het echt háát als iemand quasi-nonchalant op een auto gaat zitten of liggen?
Zouden zulke dames in een meubelzaak dan ook achter een stoel gaan zitten, stuur- en schakelbewegingen maken en heel luid 'broem broem' roepen?
Ben vandaag naar de PAN-Amsterdam geweest, daar liepen er genoeg rond, maar wij deden broembroem....tuutuut...Erwin???Ik denk dat er wel meubelboertjes zijn die daar van dromen...
TOP foto zeg. Kan je hem mij ook in groot formaat mailen?
+10*......Herinnert zich een incident met een Spyker en een tokkie op de '25 jaar Alfa75' dag...*Ben ik nou de enige die het echt háát als iemand quasi-nonchalant op een auto gaat zitten of liggen?
Vwb je vraag; ligt er helemaal aan: als een, bij voorkeur, aardig geboetseeerde dame op verzoek en/of met toestemming van de voertuigeigenaar zich gewillig over het plaatwerk drapeert, ach dan heb ik daar soms geen moeite mee (zie die recente foto's alhier bv.. )
Grtz,fRank
+10 +1+10*......Herinnert zich een incident met een Spyker en een tokkie op de '25 jaar Alfa75' dag...*Ben ik nou de enige die het echt háát als iemand quasi-nonchalant op een auto gaat zitten of liggen?
Vwb je vraag; ligt er helemaal aan: als een, bij voorkeur, aardig geboetseeerde dame op verzoek en/of met toestemming van de voertuigeigenaar zich gewillig over het plaatwerk drapeert, ach dan heb ik daar soms geen moeite mee (zie die recente foto's alhier bv.. )
Grtz,fRank
klopt maar nu niet meerVroeger waren de auto's duidelijk mooier dan de vrouwen...