Dat zei de keurmeester ook al...
De hurvee heeft r eentje..links dus.
Mwa..... vanaf een bepaald bouwjaar dan toch. Tis hier België niet.Als APK keurmeester maar weer even reargeren
1 mistlamp is verplicht,die moet in het midden,of links van het midden zitten,een 2e mislamp is toegestaan,maar dan moet het wel symetrisch gemonteerd zijn.
Hm , mag ie zn boek wel weer eens doorlezen...Dat was ergens in juli dacht ik, apk manneke had er eentje uitgehaald en toen pas goedgekeurd
Ik doe precies hetzelfde, ik zit er niet op te wachten dat ik te laat word gezien, de vorige keer liep dat niet zo best af . En dubbele mistlampen zijn ook lekker om ff aan te zetten bij bumperkleversNou, ga er maar van uit, dat als je je mistachterlicht achter mag voeren (zicht minder dan 50 meter) dat de meeste mensen in het broek schijten van angst.
Ik heb dit nog maar 1 keer meegemaakt: 20km/h rijden en dan nog verrast worden als de weg een bocht maakt.
Wat ik wel eens doe is met lichte mist wel het mistachterlicht aan doen, maar weer uit als ik koplampen in m'n spiegels zie (in dat geval moet hij m'n
normale achterlichten ook kunnen zien, en staart ie zich niet blind in zo'n fel rood licht)
Ha, daar ben ik dus niet de enige in, werkt perfect, mensen schrikken er niet te erg van en laten vaak de auto even rustig rollen zodat de tussenafstand groter wordt.
Ik doe precies hetzelfde, ik zit er niet op te wachten dat ik te laat word gezien, de vorige keer liep dat niet zo best af . En dubbele mistlampen zijn ook lekker om ff aan te zetten bij bumperklevers
Pffff, altijd oppassen met zo'n brake test. Een vriend van me deed dat ooit. Hij reed 170 en er kwam een vent op 1 meter achter z'n bumper plakken. Hij tipte even z'n remmen aan. Die vent achter hem schrok zo, dat hij rechtstreeks de vangrail in klapte. Is allemaal goed afgelopen, maar je moet er niet aan denken dat er doden of gewonden zouden zijn gevallen door zo'n geintje.En dubbele mistlampen zijn ook lekker om ff aan te zetten bij bumperklevers
Waarom is het in NL g*dverd* niet verplicht om met licht aan te rijden??Waarom rijden er in vredesnaam mensen rond die in deze mist geen verlichting voeren?
Sorry, moest ik heel even kwijt
+1Ik baal van die weggebruikers die als er echt genoeg zicht is de mistlampen aan hebben. Je ziet ook steeds meer auto's met twee mistlampen en nog meer iritant zijn om achter te rijden. Laat men daar maar eens aandacht aan besteden deze dagen op TV en dan een duidelijke foto er bij wat 50meter is.