Precies, dus als je hem niet ietsje te laag zet, staat ie te hoog, zoals nu het geval bij Alex...[topic even gekaapt]
Wat bedoel je Michel? De RS veer moet zo goed en zo kwaad als het kan gaan samenwerken met de originele veer. Dat gaat natuurlijk nooit helemaal (lineair) lukken, maar het zaakje moet zo staan dat bij stilstand de hoofdveer van de coil-over net iets begint te doen. Oftewel, je zet de auto een ietsje te laag op de torsies en dan een klein beetje omhoog met de schotels van de coil-over. Zo kan het veersysteem alleen verplaatsing toestaan als beide veren zogezegd samenwerken. De rode opspanveer die er ook nog tussen zit moet uiteraard geheel gecomprimeerd zijn.
[/topic weer teruggegeven]
Neuh, het leek me ook vrij logisch... maar goed, het 'opspannen' met de schotels is een kwestie van een millimetertje of wat, dat is toch nauwelijks zichtbaar of voelbaar als 'te hoog' zou je zo zeggen.Precies, dus als je hem niet ietsje te laag zet, staat ie te hoog, zoals nu het geval bij Alex...[topic even gekaapt]
Wat bedoel je Michel? De RS veer moet zo goed en zo kwaad als het kan gaan samenwerken met de originele veer. Dat gaat natuurlijk nooit helemaal (lineair) lukken, maar het zaakje moet zo staan dat bij stilstand de hoofdveer van de coil-over net iets begint te doen. Oftewel, je zet de auto een ietsje te laag op de torsies en dan een klein beetje omhoog met de schotels van de coil-over. Zo kan het veersysteem alleen verplaatsing toestaan als beide veren zogezegd samenwerken. De rode opspanveer die er ook nog tussen zit moet uiteraard geheel gecomprimeerd zijn.
[/topic weer teruggegeven]
Dacht even dat je er anders over dacht!