Ik zal hier dan ook nog maar even mijn verhaaltje vertellen,
Toen ik mijn peugeotje 205 nog had, reed ik met mijn vriendin naast me van de videotheek naar huis,
Ik stond voor een stoplicht te wachten en er kwam een volvo 850 (t5) achter me staan.
Toen het groen was reed ik verder en de volvo begon gas te geven en weer op de rem, gas geven, op de rem...
Ik trapte lichtjes op mijn rempedaal om te laten zien dat ik hiet niet van gediend was..
Vervolgens begint de beste man met groot licht te knipperen en richting naar rechts aan te geven, zo van "kom maar even aan de kant"
Hier had ik geen zin in, het was laat, ik wou lekker op de bank een flmpje kijken met mn meisje...
Aangekomen bij het volgende stoplicht moest ik links afslaan, de volvo bestuurder kwam naast me staat voor rechtdoor, had zn raampje los en begon te schreeuwen, dus ik deed ook even mn raampje los en er ontstond een lichte scheldpartij...
Toen het groen werd sloeg ik linksaf, de volvo kwam plotseling ook naar links met piepende banden, hij haalde me in en zette de auto midden op een 70km weg stil en liep naar mijn auto, hier had ik totaalngeen zin in, voor het zelfde geld heeft die man een pistool oid(je weet het maar nooit tegenwoordig)
Dus ik reed hem voorbij door de berm, vervolgens schopte hij een hele beste deuk in mijn rechter voordeur!
Hij wist me wel heel goed boos te maken dus!
Achteraf was toch mn vriendin mijn redder geweest want ik was toch echt wel in alle staat om deze meneer dan ook maar even goed kapot te maken!(hoe stoer dat ook klinkt )
Groeten Menno