![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
heb nog een prokect binnen gehaald. En 75
groeten sjoerd
Zo,ik dacht dat ik een hoop laswerk aan de sud had,maar als ik dit allemaal zie valt het nog mee.![]()
hopelijk begrijp je mij niet verkeerd, maar ik denk persoonlijk dat het beter was geweest als je een schutbord uit een recente 33 had gehaald en die had gebruikt om het op te knappen.
accubak "plaat" wijkt wel wat af, schutbord mogelijk ook,bevestiging van accu is bij een 33 anders dan bij de sud, maar dit soort details zijn redelijk eenvoudig aan te passen, of gewoon laten zoals het bij de 33 is, valt toch alleen op bij de kennerhopelijk begrijp je mij niet verkeerd, maar ik denk persoonlijk dat het beter was geweest als je een schutbord uit een recente 33 had gehaald en die had gebruikt om het op te knappen.
Achteraf misschien wel beter geweest, maar je begin ergens en het wordt steeds groter.....
Maar past de accubak 'plaat' ook van een 33?
Martijn
Ja leuk dat de ene groene sud dit te weeg heeft gebrachtnou de kerstdagen weer voor de deur. dan is er weer tijd. hier schiet het niet op. de kinder ziek gehad en zelf ook nog even. ik verwacht je nog eens martijn
succes ziet er goed uit.
toch opvallend dat na 15 jaar de sud toch een plaatsje heeft gekregen binnen de alfa familie. ben er wel blij om