Maar wie zet je dan in de plaats die plug & play resultaten scoort ?
Perez, Senna, Ricciardo, d'Ambrosio ook die gaan rijpingstijd nodig hebben en of ze bij RB en Ferrari die tijd kunnen gunnen...
Kijk maar naar Fisico ; top bij Force India en gebuisd bij Ferrari en na een paar races 't seizoen erna op'n (leuk) zijspoor . Hulkenberg was in de aanvoercategorien dominant, ondanks o.a. een pole bij Williams op de reservebank bij Force India waar hij mogelijk Sutil er weer uitjaagt ... Sutil was de enige concurrent die Hamilton versloeg in aanvoercategorien ...
In de aanvoercategorien zie ik er niemand bovenuit steken zoals Vettel of Hamilton . Raikkönen kreeg bij Ferrari ook niet veel krediet ondanks Wereldtitel . Volgens mij is het geen cadeau om bij Ferrari naast Alonso nr.2 te spelen ; een carrière kan gebroken worden door iemand onvoldoende rijpingstijd te gunnen . Eenmaal verbrand bij Ferrari(of RB naast Vettel) gaat het alleen maar bergaf .
Het is ook druk bij RedBull : Vergne, Ricciardo, Vernay, Carlos Sainz Jr bedreigen Buemi's zitje, Alguersuari lijkt zekerder...
rechtstreeks van F3 naar F1 is ook al geen optie meer, tussenstap van ...DTM is een goeie : di Resta en nu weer Mortara .
En ook tussenstap WEC met Peugeot of Audi . Peugeot test o.a. Vernay(RedBuller), Baguette(Belg!), Lucas di Grassi (ex virgin nu Pirelli tester) . Audi heeft Mirko Bortolotto om evt. Capello of McNish te vervangen .
Er rijden meerdere ex F1 piloten met Audi en vooral Peugeot maar de stap terug is niet evident enkel Anthony Davidson zie ik evt. bekwaam .
Dit WE eens speuren naar Macau tussen F3 jonkies : alhoewel Mercedes motor is sowiso al een must ivm minder performante VW .
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .