Ik ben niet technisch genoeg om te beoordelen wie er nou gelijk had, maar ik hoop dat dit bluf is en niet een belofte die je nakomt.....* Geeft het op, wist postings en onthoudt zich voortaan van technische discussies op het gebied van de 75 *
.
Ik ben niet technisch genoeg om te beoordelen wie er nou gelijk had, maar ik hoop dat dit bluf is en niet een belofte die je nakomt.....* Geeft het op, wist postings en onthoudt zich voortaan van technische discussies op het gebied van de 75 *
oude orginele caster rubbers voldoen prima.akieromeo heeft ooit nog eens rubbers gedraait van Firbro om het klapperen te voorkomen van de uniballs
klopt, ziet er alleen minder gelikt uit, maar zal zeker voldoen geloof ik gelijkoude orginele caster rubbers voldoen prima.akieromeo heeft ooit nog eens rubbers gedraait van Firbro om het klapperen te voorkomen van de uniballs
Wijs!De 75 wordt toch niet meer dagelijks ingezet,en zeker niet als er gestrooid is,dus ik denk dat het nu wel langer als 1 jaar knap blijven gaat
Dat hoop ik wel; wil dit ook graag aanpassen. Plannen in die richting Maurizio?Mocht Maurizio ooit nog eens een serie van deze wattstangen gaan maken,is het zeker een aanradertje,het spul past allemaal perfect,en zit super slim in elkaar.
Zou ik best willen doen maar die graffiti spuiters kunnen te hard lopen ... ik krijg ze maar niet te pakken om te vragen waar hun spuitbussen vandaan komen.tip: graffiti spuitbussen gebruiken ipv motip. gaat 100x mooier en blijft veel langer zitten. Ik spuit er zelfs complete auto's mee
Deur open doen en met de auto er achteraan gaan, dan klap je ze gewoon onderuit.Zou ik best willen doen maar die graffiti spuiters kunnen te hard lopen ... ik krijg ze maar niet te pakken om te vragen waar hun spuitbussen vandaan komen.tip: graffiti spuitbussen gebruiken ipv motip. gaat 100x mooier en blijft veel langer zitten. Ik spuit er zelfs complete auto's mee
Voorlopig even niet, ben zelf erg druk, misschien in de loop van de winter.Dat hoop ik wel; wil dit ook graag aanpassen. Plannen in die richting Maurizio?