Cecina, Toscane, afgelopen September.
En op de achtergrond achtergelaten liefde van de polizia.
Eentje is zelfs nog niet vertrokkenEr zijn een paar "Alfisten" langs geweest...
Het kreng wilde niet starten....Eentje is zelfs nog niet vertrokkenEr zijn een paar "Alfisten" langs geweest...
Ja, lelijk he? Met zo'n rubber "spoiler".... BAH! SPUUG!Hehe, wat kunnen die Fransen toch lelijke auto's maken!'parking AutoMotoItalia 2011 the day after....?'
:lolz:
Grtz,fRank
BDP sensor, easy fixHet kreng wilde niet starten....Eentje is zelfs nog niet vertrokkenEr zijn een paar "Alfisten" langs geweest...
Gewoon op de krik en 3 extra kruiskoppelingen in je onderarm toch? Doettie hut al weer?BDP sensor, easy fixHet kreng wilde niet starten....Eentje is zelfs nog niet vertrokken
Die grap maken wij (schrale non maser bezitters ) altijd over t Maserati weekend; je kunt ook gewoon op maandag gaan kijken , ze staan er toch nog allemaal vanwege niet starten...Het kreng wilde niet starten....Eentje is zelfs nog niet vertrokkenEr zijn een paar "Alfisten" langs geweest...
Godallemachtig.....
Hé da's leuk die heb ik eind augustus ook op de foto gezet. Staat tussen ander ouder (Alfa) spul naast een zelfbedieningswasserette. Tussen La California en Cecina inderdaad aan de via Aurelia Sud ( SP 39 ).Cecina, Toscane, afgelopen September.
En op de achtergrond achtergelaten liefde van de polizia.
SM's in de USA uitvoering, zonder de ruiten voor de koplampen en dus dat deel van de neus iets anders vormgegeven (de sierstrip over de zijkant was ook voorbehouden aan de USA uitvoering). Heb ooit met een SM mogen rijden en dat heeft hele diepe indruk gemaakt. Rijdt als een hele snelle DS met het motorgeluid van een Italiaans raspaard, een bijzondere combinatie.Godallemachtig.....
Het is echt "the best of both worlds" als je het mij vraagt. Het sportieve motorkarakter met bijbehorend geluid in combinatie met de citroen-hydrauliek die voor het ultieme comfort zorgt. Heerlijk rijden en grote grijnzen.....maar toch....leuk voor af en toe (ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat dat hier kan) maar doe mij maar een 105-je.....Heb ooit met een SM mogen rijden en dat heeft hele diepe indruk gemaakt. Rijdt als een hele snelle DS met het motorgeluid van een Italiaans raspaard, een bijzondere combinatie.
Koen