Petrov heeft zelf de deur dicht gesmeten door z'n aantijgingen en omdat kameraad Putin de Lada centen achterhoudt...
Ricciardo wordt door RedBull ergens geplaatst .
Trulli heeft idd. contract maar geen valies met argumenten
Glock kan wel eens 't zelfde lot ondergaan : ook contract maar geen valies dus als Petrov met z'n valies bij MaRussia komt aandraven... Is wel een serieuze degradatie .
Daarom zie ik Williams munt slagen uit Petrov, Senna of Sutil ; ervaring met valies (Sutil heeft Medion) ... en dan kan Renault zogezegd wat goedmaken omdat Williams Renault power heeft .
Williams staat voor key-seizoen lijkt me : technisch team is compleet vernieuwd : ofwel grijpen de youngsters hun kans en ontdekken ze een nieuwe Newey en staan ze 2014 met de turbo's terug aan de top wanneer ieder van een wit blad vertrekt . Ofwel bestaat Williams niet meer in 2014 ...
Als je gokt op 'n team waar progressie mogelijk is lijkt Williams me een betere gok dan Marussia, HRT en Caterham .
Ook Kobayashi wordt bij Sauber bedreigd ondanks contract is Nicolas Todt met Jules Bianchi aan't leuren maar de Fransen dromen toch met 3x cocorico
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .