Zo'n luchtverfrissertje bedoel je?Zojuist een (open!) witte Spider met een kerstboom naast de bestuurdster...
Grtz,fRank
Zo'n luchtverfrissertje bedoel je?Zojuist een (open!) witte Spider met een kerstboom naast de bestuurdster...
Gokje: Joris' giulietta? wat een mooi apparaat he?net in Zierikzee, een grijs metallic giulietta met rolkooi !
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!Zo'n luchtverfrissertje bedoel je?Zojuist een (open!) witte Spider met een kerstboom naast de bestuurdster...
Grtz,fRank
Ja die dingen meuren best geconcentreerd weet ik nog...In mijn rokersperiode had ik er altijd eentje in de auto, ivm nare luchtjes. Was bij een hele recente 'wunderbaum' (idd zo'n groene met tannenbaum luchtje ) t elastiekje afgebroken en ik had t ding op de achterbank geslingerd en vergeten...Tot een maatje zn jas erop had gelegen voor enkele uren. Die jas heeft ie uiteindelijk weggegooid, daar hielp geen wasmiddel meer aan... Wunderjas zeg maar...NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!Zo'n luchtverfrissertje bedoel je?Zojuist een (open!) witte Spider met een kerstboom naast de bestuurdster...
Grtz,fRank
Wel grappig want ik heb die Wunderbaum dingen altijd verfoeid... en de 105jes geroemd om hun eigen geur... want elk van m'n auto's kan ik aan de geur in het interieur herkennen...
Zo ook de rode Zaag... hele typerende geur die het echt helemaal MIJN auto maakte... totdat ik dit najaar onder het dashboard lag en daar een zeer oude Vanille Wunderbaum uit het ventilatiesysteem viste... Na verwijdering daarvan ruikt de Zaag anders...
Superblits.Vandaag tijdens filmopnames in IJmuiden...
De Parijse taxi's zijn ook berucht ivm het gebruik van deze ondingen. Als ik zo iets zie hangen, probeer ik liever een andere te nemenJa die dingen meuren best geconcentreerd weet ik nog...In mijn rokersperiode had ik er altijd eentje in de auto, ivm nare luchtjes. Was bij een hele recente 'wunderbaum' (idd zo'n groene met tannenbaumNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!Zo'n luchtverfrissertje bedoel je?
Grtz,fRank
Wel grappig want ik heb die Wunderbaum dingen altijd verfoeid... en de 105jes geroemd om hun eigen geur... want elk van m'n auto's kan ik aan de geur in het interieur herkennen...
Grtz,fRank
Zeker een mooi ding.Gokje: Joris' giulietta? wat een mooi apparaat he?net in Zierikzee, een grijs metallic giulietta met rolkooi !
Grtz,fRank
Ik ken hem, staat bij de Fontys Rachelsmolen,Vanmorgen rond kwart voor 9, kruising Gestelsestraat-Hoogstraat in eindhoven een leuke lichtblauw/grijze Alfetta 1.6 met Ronals.
Even in de file laten invoegen, tot groot ongenoegen van de Mercedes rijder achter me...