ma dec 26, 2011 13:13
enkel de 16" spaken oud model passen niet over de brembo's, 17" is sowiso geen probleem
Even wat over Q-tronic voor Martin :
Q-tronic is OK : 6-traps
Wel verhoogde C02 (in Belgie gaan ze belasten op Co2)
2.4jtdm is iets fijner als je de optionele flippers aan’t stuur hebt(optie kan niet op 1.9jtdm) , je hebt ook Keuze tussen ice, normal & sportstand
Minpuntje : je kan tot 3e versnelling opschakelen wanneer je wil, vanaf 4e wil hij pas opschakelen als je 2500rpm Doet daaronder geeft hij ’n pieptoon van kan niet…
Ik ben geen automaat fan maar Q-tronic kan er mee door hoewel de huidige TCT pas echt fijn is : die doet wat ik wil Desnoods bij 20km/u in 6e …
Opletten voor electronica bug die ‘m in noodloop zet (op de tunnel links naast je rechtervoet zit een plaatje Met daarachter een schakelaar trekkoord om ‘m te resetten) die zou door’n campagne moeten ge-elimineerd zijn …
Zuinig is ‘m niet de Q-tr … bij sneeuw of ijs zet je best ASR af of je komt niet weg(langer drukken met pieptoon is ook VDC-ESP uit… ! )
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .