Aha,
werd vooral nieuwsgierig met betrekking tot type 2 of 3 aangezien ze als '84 er werd bestempeld werd. Ja dat meespuiten is idd ook niet mijn smaak.. Heeft deze dat klokkenspel welke ook in die belgische Ti zit?
Heb ik me toen ook over verbaasd. Alsof het klokkenbord er later ingeklust ws (terwijl alle bedrading wel klopte...Wel bijzonder, want de rest van het dashboard is dan wel weer type 2![]()
Maarre, vind je het wat zo (afgezien van kleur dan)?
Welke kleur had jij dan destijds voor ogen, voor deze auto?Afgezien van de kleur () staat ie er lekker dik bij, da hei jie mooi daon!
![]()
Die belgische ti uit '82 die nu te koop staat heeft toch ook een electrieke??Heb ik me toen ook over verbaasd. Alsof het klokkenbord er later ingeklust ws (terwijl alle bedrading wel klopte...Wel bijzonder, want de rest van het dashboard is dan wel weer type 2![]()
Maarre, vind je het wat zo (afgezien van kleur dan)?)
Afgezien van de kleur () staat ie er lekker dik bij, da hei jie mooi daon!
![]()
Grtz,fRank
Zilvergrijs als ie helemaal uit elkaar zou zijn gegaan. En anders rosso he (was minder werk)Welke kleur had jij dan destijds voor ogen, voor deze auto?Afgezien van de kleur () staat ie er lekker dik bij, da hei jie mooi daon!
![]()
Leuk, dat er nu echt schot in zit!
Mjaah.... Ik heb zelf nog zitten dubben om ze in Carabinieri/Min Finanza blauw te laten zetten. Alleen moet je dan toch net weer even wat verder met spul uit elkaar halen om dan niet toch nog her en der sporen aan te treffen dat ze ooit rood is geweest. Het kwam gewoon niet uit, dus toch maar rosso en straks wat vaker poetsen.Zilvergrijs als ie helemaal uit elkaar zou zijn gegaan. En anders rosso he (was minder werk)Welke kleur had jij dan destijds voor ogen, voor deze auto?Afgezien van de kleur () staat ie er lekker dik bij, da hei jie mooi daon!
![]()
Leuk, dat er nu echt schot in zit!
Inderdaad goed dat iemand me af en toe verlost van al dat half afgebouwd spul...![]()
Grtz,fRank