Hier ook al een overnachting geregeld. Altijd lekker zo'n weekendje, waar het dan ook moge zijn!Assen heeft niet direct mijn voorkeur, maar toch alvast een hotelletje geboekt.
Jou meest recente 'project' gaat idd niet rijklaar zijn tegen die tijd....Zo vroeg in het jaar verkleint het voor mij wel de kans om met een eigen project te komen ben ik bang..
Maar ik blijf hopen...
Laast had ook je ook zo,n mooie quote Hylke! Slaap lekkerDit is voor volgend jaar, Sjaak
en nog meer feest dat weekend want ons kleine meisje wordt de 4e 1 jaar oud! Krijgt ze toch nog vlaggen op haar verjaardag. Best stoer, net 1 jaar en dan al twee SSAR's op je lijstje hebben staanFeest!
Barbara is de 4e jarig, zij is altijd zo blij met al die vlaggen die buiten hangen
Van de Valk, check! Het ontbijt is érg goed daar weet ik uit ervaring.Welk hotel doe je?Assen heeft niet direct mijn voorkeur, maar toch alvast een hotelletje geboekt.
Zandvoort heeft het strand en is daardoor voor mij leuker, al hebben we er dit jaar
niet echt wat aan gehad.
Is het eigenlijk leuk borrelen in Assen ?
Patrick.
V/d valk heeft een erg aangename bar weet ik nog...
Grtz,fRank
Zaag & CC : check!Van de Valk, check! Het ontbijt is érg goed daar weet ik uit ervaring.
Niet lachen, ik heb de suite geboekt met vrijstaand bubbelbad midden in de kamer voor € 137,50 per nacht.
Dat zijn toch geen prijzen...
Wie gaat er nog meer naar van der Valk? Het zou lachen zijn om de bar daar zaterdagavond droog te leggen.......
Patrick.
Zo kan zelfs Assen toch nog heel gezellig zijn....Zaag & CC : check!Van de Valk, check! Het ontbijt is érg goed daar weet ik uit ervaring.
Niet lachen, ik heb de suite geboekt met vrijstaand bubbelbad midden in de kamer voor € 137,50 per nacht.
Dat zijn toch geen prijzen...
Wie gaat er nog meer naar van der Valk? Het zou lachen zijn om de bar daar zaterdagavond droog te leggen.......
Patrick.
(....met eigen bubbelbad.... )