1987 8 janen die is van wanneer precies ?Ik kreeg vandaag een brief van de belasting binnen met de mededeling dat mijn 75TB per 8 jan 2012 is vrijgesteld van belasting
Frans
1987 8 janen die is van wanneer precies ?Ik kreeg vandaag een brief van de belasting binnen met de mededeling dat mijn 75TB per 8 jan 2012 is vrijgesteld van belasting
Frans
ssssssssst!Dan zou-ie toch na 26 jaar belastingvrij worden volgens de berichtgeving, dus op 8-1-2013?
Er staat echt 08-01-2012Dan zou-ie toch na 26 jaar belastingvrij worden volgens de berichtgeving, dus op 8-1-2013?
Oldtimer lang niet zo vervuilend als PBL beweert.
In augustus 2012 publiceerde het Planbureau voor de Leefomgeving het rapport “Milieueffecten van Oldtimers”. In dit rapport werd berekend dat de Nederlandse oldtimers 1,5 miljard kilometers per jaar rijden en voor veel NOx en PM10 uitstoot zorgen. Een uitgebreide milieuzone, waarbij de oldtimer in elke bebouwde kom geweerd zou worden, zou de oplossing zijn.
FEHAC heeft samen met onafhankelijke deskundigen het PBL-rapport geanalyseerd en komt tot heel andere cijfers en conclusies:
Lees het hele persbericht