Dank je!Gespot op sbs 6.. Een rode giulia super met ralleyaspiraties...succes met de loten...
Tja, ik moest in 10 seconden iets verzinnen om te zeggen.
Dank je!Gespot op sbs 6.. Een rode giulia super met ralleyaspiraties...succes met de loten...
Ubergeil Heb voor ik m'n 75 verkocht nog wel eens zitten dromen over 15 of 16 inch verbreed staal, met haar buikje op de grond... lijkt me ook wel heel erg vet, en heb dat na veel Googelen nog steeds niet gezien, dus origineel. Iemand plaatjes met dit idee? Ben zelf behoorlijk open-minded, dus waarom zou ''Duitse stijl'' niet mooi zijn bij laten we zeggen 75, 33 en andere jaren '80-modellen van Alfa?...
Op internet gespot..zo te zien een shop, maar wel een Nederlandse 75 met AlfaNord sticker op het raam!
Edit: 75 van Bram hier op het forum?
Chassis nummer van mijn 'Nuova' begint toch echt met 105......Sander, zelfs jouw eigen Nuova is een 115.
Ik zie op Alfaspeed net al dat jij een 1600 hebt, dat is inderdaad 105.26S. Als 1300 is de Nuova wel 115.Chassis nummer van mijn 'Nuova' begint toch echt met 105......Sander, zelfs jouw eigen Nuova is een 115.
Een controleur met smaak die nog in de kerstgedachte ziten nog zonder bonnetje onder de ruitenwisser.
Kenteken en/of foto?Bij de Brezan voor de deur in Sint Niklaas; Rode GTV6
Vlaamse GTV6, dus kenteken heb je sowieso weinig aan denk ik..en geen foto, reed er langs, niet gestopt =)Kenteken en/of foto?Bij de Brezan voor de deur in Sint Niklaas; Rode GTV6
Die heb ik volgens mij eerder gezien, op de beurs in Houten een paar jaar geleden.Vanmiddag op de A73 tussen Tegelen en Beesel een tijdlang opgereden met een donkerbruin metallic Giullietta, verlaagd en met zeer waarschijnlijk 15 inch ronals (dus een 116, dit zie je niet gauw op een jaren 50 of een nieuwe) en de reden dat ik wat slingerde was dat ik mijn mobieltje aan het zoeken was voor een foto, niet gelukt. Ik heb deze vorig jaar ook al eens gespot in Reuver maar toen was ik op de fiets. Nieuw kenteken met 3 letters in het midden.