4C lijkt 45k te gaan kosten, dat is een prima prijs voor een auto in dat segment, is zelfs aan de goedkope kant. Dit kan namelijk ook tegen een Z4 op als ik de specs moet geloven. En die is een stuk duurder.Ach, zo gaat het toch al >10 jaar?
159 en Brera GTA? Ze hebben er mee getest, maar op 't laatste moment is 't proejct afgeblazen.
Mito GTA? Compleet rijdende auto ontwikkeld en voorgesteld, uiteindelijk toch maar niet in productie genomen.
8C GTA? Eveneens tijdens de ontwikkeling de stekker er uit getrokken.
Nieuwe Spider? Eh....Duetto2anta gaat 'm ook niet worden. Men spreekt al jaren van een lichte MX-5 killer maar niks meer van vernomen.
4C? Geweldig, zo'n Elise-killer! Maar helaas een segment waar niet veel geld valt te verdienen en hoe ik lees gaat de prijs enorm hoog worden.
166-opvolger? Laten we daar maar over zwijgen....
Ben benieuwd of er van de Giulietta nou wel of niet een GTA gaat komen. de QV is wel gaaf, maar er mag voor mij nog wel een heftige versie aan de bovenkant van het segment bij.
De 500 was inderdaad ook lang een twijfwelgeval. In dezelfde periode kwam Lancia (Fiat) met de Fulvia Concept, wat een weergeloos coole auto was dat! Ultieme betaalbare coupé, gemiste kans om die te schrappen.
Ik meen gelezen te hebben dat de 4C in Nl zo'n 60K ging kosten?4C lijkt 45k te gaan kosten, dat is een prima prijs voor een auto in dat segment, is zelfs aan de goedkope kant. Dit kan namelijk ook tegen een Z4 op als ik de specs moet geloven. En die is een stuk duurder.
.
heb zelfs 70k gelezenIk meen gelezen te hebben dat de 4C in Nl zo'n 60K ging kosten?4C lijkt 45k te gaan kosten, dat is een prima prijs voor een auto in dat segment, is zelfs aan de goedkope kant. Dit kan namelijk ook tegen een Z4 op als ik de specs moet geloven. En die is een stuk duurder.
.
Dat is idd echt een misser. Das nu een van de weinige auto's, misschien wel de enige waarvoor ik toch serieus geld bijelkaar zou gaan schrapen om daarvan een nieuw exemplaar op de oprit te zetten.: Zeer fijnzinnig en eigenwijs uiterlijk, totaal niet schreeuwend, bescheiden formaat en (naar het zich liet aanzien): De juiste verhouding tussen massa en Kw's.In dezelfde periode kwam Lancia (Fiat) met de Fulvia Concept, wat een weergeloos coole auto was dat! Ultieme betaalbare coupé, gemiste kans om die te schrappen.
Klopt, je ziet dat merken zich al terug trekken (Daihatsu) of aan het uitdunnen zijn. (Renault in GB)Fiat als concern gaat als een malle (maar dan vooral in de USA met Chrysler), in de EU gaat het niet top met Fiat en de rest... Maar Fiat in zuid Amerika gaat wel goed (met oa de Palio)...
-> duidelijk dat de EU niet meer speerpunt is voor Fiat, maar dat is misschien ook wel de enige manier om te overleven!