Zit nu zo te denken, kan je niet gewoon 2 diafragmaveren op elkaar zetten??
Toch 2 keer zoveel druk?!!?
Zoek eens een autocrosser oid op ... die doen dat wel vaker. Paar extra vingers in de drukgroep zetten zodat hij meer druk geeft.
Overigens moet je idd het koppelingssysteem helemaal van de Tb hebben. Dus ook de cilinder en het armpje waarmee hij op de bak zit. De leiding is dan trouwens ook te kort.
En ik meen me vaag iets te herinneren over een verschillende lengte 'huls' die om de priseas zit. Dus de metalen huls die om de priseas heensteekt waar het druk/treklager overheen glijd.
"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.
Na lange tijd niks aan de 75 gedaan te hebben, toch weer aan de slag gegaan.
Het draaipunt van de turbo trek koppelings hefboom was met draad en al uit de TSv-bak gekomen.
gister de TB bak die ik al 2 jaar in de schuur had liggen eindelijk maar eens gemonteerd.
Wereld van verschil! Motortje moet eindelijk werken in de 5de versnelling!
En lekker rustig bij 120 op de snelweg.