Ik heb het sletje met open armen ontvangen , Duidelijk malletje Jan,bedankt!!!!de postslet is onderweg.
Dank je Carl, maar jij kan er ook wat van hé, inderdaad, denk dat carosserie deze maand wel klaar is!!
Helemaal top Chirurg!
Volgens mij begin je nu aardig op te schieten
Gr,
Carl
Dank je!!,inderdaad Martijn je hebt helemaal gelijk, is vanaf fabriek hardgesoldeerd, maarja waarom niet gewoon lassen als je (nog) geen vlammetje hebt om te solderen , op beide manieren zit het (goed) vast en is het niet zonder beschadiging te verwijderen!! Enneh zie jij het als het afgelakt is???Ziet er goed uit
Maar hoe heb je het gedaan aan de binnenzijde met de gootjes? Normaal gesproken zijn deze toch gesoldeerd (hard) ?
Martijn
Denk het niet Maar was benieuwd hoe je het had gedaan want er staat hier in het hok ook nog een Gia met zelfde verrotte gootjes......Dank je!!,inderdaad Martijn je hebt helemaal gelijk, is vanaf fabriek hardgesoldeerd, maarja waarom niet gewoon lassen als je (nog) geen vlammetje hebt om te solderen , op beide manieren zit het (goed) vast en is het niet zonder beschadiging te verwijderen!! Enneh zie jij het als het afgelakt is???Ziet er goed uit
Maar hoe heb je het gedaan aan de binnenzijde met de gootjes? Normaal gesproken zijn deze toch gesoldeerd (hard) ?
Martijn
ok, kan geregeld worden,zal op een mooie droge dag wel een sfeerplaatje schieten in de tuin.Dan wil ik wel eens een paar foto's van de hele carrosserie zien natuurlijk...
Koen