Ah, ik dacht al...Daar vrees ik voor reflecterend is ze wel..Is zo'n sticker goedgekeurd voor BE?
Grtz,fRank
Das al iets..
Staat in ieder geval een stuk subtieler dan zo´n halve vierkante meter EU plaat op de bumper...
Grtz,fRank
Ah, ik dacht al...Daar vrees ik voor reflecterend is ze wel..Is zo'n sticker goedgekeurd voor BE?
Grtz,fRank
Das al iets..
Hehe vind ik ook.. Ik kon gelukkig kiezen, voor mijn vader ga ik de nieuwe plaat dus 1-aaa-111 (bijvoorbeeld) op het 'oude formaat' laten maken in stickervorm.. Zodanig het toch legaal isAh, ik dacht al...Daar vrees ik voor reflecterend is ze wel..Is zo'n sticker goedgekeurd voor BE?
Grtz,fRank
Das al iets..
Staat in ieder geval een stuk subtieler dan zo´n halve vierkante meter EU plaat op de bumper...
Grtz,fRank
Zwart leer in combinatie met een TI stuurtjeEcht een hele mooie wagen zeg!!
wat voor interieur heb je erin zitten?
Groetjes
DankjeZelfs in wintermodus nog vet, ik heb ook jaren trouw gezworen bij zware velgen in de winter, maar deze velgen zou ik zo laten denk ik, zijn best mooi eronder in alu.
Niet nodig dat twijfelen, is gewoon een must...NERO... Zit serieus te twijfelen om mijn BBS'en te verkopen en zwarte Rotiform BLQ's te kopen..
ja deze zijn perfect....Vandaag even de velgen van m'n maat gepast..
Staan te koop by the way.. Voor meer info pm me maar
Vind het wel vet staan zo in het zwart.. Zit serieus te twijfelen om mijn BBS'en te verkopen en zwarte Rotiform BLQ's te kopen..