These Daffaures make my mouth water...
Congrats on your purchase!
In Januari 2012 start de kiosk serie 'La Collezione dei Veicoli Pubblicitari d'Epoca' van Vadis Editions echt, zie web side link:Het Charms Romeo bestellertje staat inmiddels ook een paar keer op eBay:
Met prijzen van 22 tot 35 euro. Lekker laten gaan, als de 'test' is afgelopen en de reeks op de gewone manier aangeboden wordt zakken de prijzen wel. En over 1,5 jaar koop je 'm voor hooguit 15 euro op de NAMAC beurs.
Op de achtergrond in de box een oude foto van het Piazza dell'Anfiteatro in Lucca.
Ik neem aan geen oplage van 20 stuks, maar een maximum aantal. Het staat bij bijna al zijn modellen, dat 20. Of er daadwerkelijk zoveel gemaakt/verkocht worden? Het kost ook niet niks...Nog niet eerder gezien: een fantasievolle verbouwing op basis van een Giulia van Dinky Toys, in een oplage van 20 stuks. Is dit nou leuk of gewoon zonde?
hier te vinden
Er staat verderop nog meer Alfa Romeo fantasie: een GTV cabriolet, een Sud Ti cabriolet, Montreal targa en een Giulia Zagato cabriolet. Creatief zijn ze wel
Koen
Ik neem aan geen oplage van 20 stuks, maar een maximum aantal. Het staat bij bijna al zijn modellen, dat 20. Of er daadwerkelijk zoveel gemaakt/verkocht worden? Het kost ook niet niks...Nog niet eerder gezien: een fantasievolle verbouwing op basis van een Giulia van Dinky Toys, in een oplage van 20 stuks. Is dit nou leuk of gewoon zonde?
hier te vinden
Er staat verderop nog meer Alfa Romeo fantasie: een GTV cabriolet, een Sud Ti cabriolet, Montreal targa en een Giulia Zagato cabriolet. Creatief zijn ze wel
Koen
Tja, 'zonde'? Als de basis een zwaar bespeeld exemplaar is... Ik verwacht niet dat hij near-mint modellen verzaagt. Je kunt hem wel tot 'als nieuw' restaureren, maar daarmee wordt het nog altijd geen origineel.
Stel dat Dinky Toys zelf een Giulia cabrio zou hebben gemaakt, zou hij er dan zo uit hebben gezien? Zou zo maar kunnen, dus in dat opzicht dan toch wel weer geslaagd. Maar het is niet mijn 'tasse de thé'.