Ja een Tempo-Team en een Cable 1.Buddy van de Wereld (van Autobedrijf van de Wereld) heeft er ook nog 2 op zolder staan geloof ik
deze 156 is ge-upgrade met een 3.2V6 en veel polyester...
Zijn die ook te koop ?Ja een Tempo-Team en een Cable 1.Buddy van de Wereld (van Autobedrijf van de Wereld) heeft er ook nog 2 op zolder staan geloof ik
Volgens mij niet, maar vragen kan je het altijd...Zijn die ook te koop ?Ja een Tempo-Team en een Cable 1.
Ja ga ik zeker even doen. Heb er al 1 op het oog maar kan altijd blijven rondkijken natuurlijk.Volgens mij niet, maar vragen kan je het altijd...Zijn die ook te koop ?Ja een Tempo-Team en een Cable 1.
Kan iemand mij vertellen wie er in deze heeft gereden in de 156 Challenge ?
gr Jos
Veel verder geevolueerd kwa motor remmen en bak + met Omex motormanagment (AH motorsports ?).
Hallo Louis,Kan iemand mij vertellen wie er in deze heeft gereden in de 156 Challenge ?
gr Jos
Ton Peters heeft hierin een paar wedstijden met de toerklasse dnrt meegereden (volgens mij was dit in 2005). Op het eind is er een 3.2 GTA motor ingekomen, zelfde onderstel gehouden, hij werd hierdoor te zwaar op de voorwielen. Sindsdien staat de auto geloof ik stil, wellicht ook te koop, maar dit weet ik niet zeker.
Ik heb via de site van zijn bedrijf een mail gestuurd maar geen reactie. Toevallig iemand directe contactgegevens van hem ?Bij Buddy is vaak alles te koop
Eentje is er iig niet standaard meer kwa motor, daar zit/zat een turbo op.