Gespot op www.lachvandedag.com:
Als je dan terugkomt heb je waarschijnlijk nog een reserve ookZou me eigen wielklem wel willen hebben, midden in de binnen stad parkeeren en wielklem er om
Als je dan terugkomt heb je waarschijnlijk nog een reserve ookZou me eigen wielklem wel willen hebben, midden in de binnen stad parkeeren en wielklem er om
Haha dat lijkt me ook, anders krijg je daar ook nog gezeur meeWel een goeie KAS, heb er zelf ook s stiekum aangedacht
Het beste is dan die van iemand anders
Precies wat zeggen de heren agenten op dit forum ervanHaha dat lijkt me ook, anders krijg je daar ook nog gezeur meeWel een goeie KAS, heb er zelf ook s stiekum aangedacht
Het beste is dan die van iemand anders
Ssssst. Niet doorvertellen.Precies wat zeggen de heren agenten op dit forum ervan
Ssssst. Niet doorvertellen.Precies wat zeggen de heren agenten op dit forum ervan
NiceIk weet niet of dat nog lukt, maar ik had jaren geleden een parkeerbon in mijn dashboardkastje. Als ik dan ergens snel moest parkeren voor de deur dan deed ik die achter de wissers. Ik heb nooit een bekeuring gekregen. ( weet natuurlijk niet of dat daar door kwam, want zelf was ik niet bij de auto, maar het idee vond ik best goed)
Je zag dan ook voorbijgangers meesmuilend grinniken als ik die bon weer vanonder de wissers vandaan plukte. Zij dachtten dat ik dus een bon gekregen had.
De laatste jaren heb ik geen bekeuring meer gekregen , dus ik kan de truuk niet meer herhalen. Misschien iemand anders?