Wat ook kan;
twee slangklemmen aanbrengen met de koppen tegenover elkaar. Eentje laat je zitten op dezelfde plaats en de ander verschuif je steeds een stukje tot de trilling steeds minder wordt.
Maar ik zou beginnen met de as goed na te kijken. De delen die in de kraag van het vliegwiel en over de stomp van de bakflens vallen bv. Deze geleidingsdelen zorgen dat de as precies in het midden zit. Alles moet goed gangbaar en mooi soepel bewegen. Onder die bus die in het vliegwiel valt zit een ronde kop, die moet nog mooi rond zijn en ook gesmeerd worden.
Alle donuts moeten heel zijn en het hanglager moet heel zijn. Bak rubbers en motorrubbers moeten in een goede staat zijn. De aantallen moeren en ringen moeten kloppen bij alle flenzen, niet 1 bout met drie ringen en 1 bout zonder ringen bv.
Als dat allemaal goed is en de as eronder zit draai je alle moeren en bouten een paar slagen los zodat het net niet meer strak zit. Vervolgens de motor even starten en een paar ker voorzichtig gas geven. Hierna de bouten en moeren aandraaien. op deze manier kan de as zich even ´zetten´.
Ik heb bij mijn eigen auto´s assen samengesteld uit verschillende delen van bv een v6 cardan en een TS cardan en ik ben zelfs eens vergeten om de moeren van die bouten van het vliegwiel te monteren en toch had ik geen trillingen..
Maar voor mijn Giulietta ben ik nu iets anders aan het bedenken... Ik wil van die dure Alfa donuts af namelijk.

"kan niet" ligt op het kerkhof....
Met een slijptol en lasapparaat kom je een heel eind.