Als ik dat allemaal moet laten doen , van 5 naar 4 gaten wat volgens mij nooit goed uit komt , dan een spacer daar tussen zetten dwz dat je wiel bouten ook al langer moeten zijn , lijkt mij te veel losse onderdelen geklemt tussen mijn naaf en velg .
Dan kan ik beter een center stuk laten draaien waar ik een race schijf in de juiste dikte en diameter opschoef zoals het bij een prof. race wagen gebeurd .
Begrijp me niet verkeerd en ik respecteer julie ervaring en kennis .
Maar ik dacht al 4 pot's porsche remklauwen gezien te hebben op montreal schijven op een bert.
Volgend weekend moet ik in Duitsland een montreal gaan halen met een bestelwagen en trailer aan wisselstukken er bij .
Daar zullen zeker monty remschijven bij zitten ik zal dan de proef met men P. remklauw is doen op men 105 naaf .
Anders laat ik twee center stukken draaien waar ik de juiste schijven kan op schroeven .
Ik laat het in ieder geval weten wat het gaat worden