![Afbeelding](http://i1049.photobucket.com/albums/s396/pikkoss/alfa/zuiger2012-01-31220709.jpg)
![Afbeelding](http://i1049.photobucket.com/albums/s396/pikkoss/alfa/th_zuigers2012-01-31220743.jpg)
![Afbeelding](http://i1049.photobucket.com/albums/s396/pikkoss/alfa/th_kop2012-01-31220834.jpg)
![Afbeelding](http://i1049.photobucket.com/albums/s396/pikkoss/alfa/th_klep2012-01-31220915.jpg)
de spanrol zat er 60000 k op.en de olie altijd max 8000 toeren..
Ik denk ook dat de problemen mede hiermee te maken heeft. Als je ontstekking ook nog eens niet mee werkt (timing) kan een gesmolten zuiger het resultaat zijn.4.1 bar benzinedruk en 24V injectoren is veeeel te veel voor een standaard blok. De standaard gele injectoren zijn prima voor een 12V waar verder standaard nokkenassen en dergelijke in zitten. Met 4.1 bar is je sproeibeeld totaal verkloot en krijg je er nauwelijks meer benzine in, dus het is echt zo'n "verkeerde kant op tuning" truuk van mensen die niet snappen hoe je vermogen opbouwt. Afgesteld op de rollerbank klinkt leuk, maar wat is er precies gedaan? Hoe heb je zulke te grote verkeerd inspuitende injectoren ooit goed gemapt gekregen?
Dat is een momentopname en zegd verder niets over de staat van dienst.nee, lijkt me ook niet dat de injector verstopt is. hij was immers 2000km daarvoor op de bank geweest.