Dat is een mooi aanbod, bedankt. Ik ga proberen eerst aan nieuwe te komen maar hou jou aanbod in optie.Ik heb er nog wel een stuk of 20 liggen. Neem ze mee en test ze. Neem de de 6 beste over!?
Tjerry
Dat is een mooi aanbod, bedankt. Ik ga proberen eerst aan nieuwe te komen maar hou jou aanbod in optie.Ik heb er nog wel een stuk of 20 liggen. Neem ze mee en test ze. Neem de de 6 beste over!?
Dank je voor de leuke reactie. Het kost wat moeite om dit voor elkaar te krijgen maar het resultaat is er dan ook naar.Ziet er zeer goed uit! Duidelijk een liefhebber aan het werk geweest! En gekoesterd door een liefhebber! Mis alleen 17 inch sportpakket voor in de zomer
Verders echt een super schitterende auto!
Ik weet niet wat voor soort auto dit over gaat, maar bij een alfa met een 24V motor er in kan je de begrenzer niet uit schakelen met een "amerikaans gasmengstuk".Dat begrijp ik ook nooit helemaal, maar goed er moeten vooroordelen blijven bestaan denk ik dan maar.
Een kennis van me die reed een 2.5 op gas g2, oud amerikaans gasmengstuk. Auto altijd op zijn falie gegeven koud tot 5000trpm en geen vuiltje aan de lucht. Warm tot boven de 8000trpm ( oude gassysteem schakelt de begrenser uit). Auto loopt nog steeds 420000 km. Motor ook brandschoon van binnen!
Afgelopen weken toch nog wat ellende rond de injectoren gehad.
Koude start perfect, en een warme start binnen een paar minuten ook perfect.
Maar ze gaan doorlekken als de motor warm is en dan na een kwartiertje staan moet er doorgestart worden..
De injectoren zijn ooit eens vernieuwd en we dachten na reinigen en testen met rapport moeten we goed zitten.
Helaas niet !
Dan zou je denken even nieuwe injectoren bestellen. Mis, in 2007 is de productie gestaakt en zelfs Bosch kan ze NIET meer leveren.
Inmiddels een vervanging gevonden en maar eens kijken als deze binnen komen.
Tjerry
Chris keurde hem bijna af, in de ochtend regende het een beetje. Hij zei je voorruit is viesMet dank aan Arie en Chris!