IK heb vocht op de vloer van mijn auto en er komt geen water uit wanneer ik de sproeiwater van achter gebruik zal daar van komen ??dank u
Hallo allemaal
Vanmorgen was ik onderweg met mijn auto toen opeens uit het niets het olie lampje begon te branden.
waar na even later ook mijn motor uit viel en niet meer wou starten (Was nog opweg naar een veilige plek om aan de kant te zetten)
Eenmaal de wagen aan de kant geduwt heb ik er weer olie bij gedaan en zag ik dat de pijlstol er half uit was en dat er rond om de peilstok een hoop olie lag.
De pijlstok heb ik dus ook meteen terug gedrukt.
Maar me wagen wil nogsteeds niet start.
(maakt geen vastlopend geluid als ik dit probeer)
Wat kan er hier nu aan de hand zijn?
Het gaat hier trouwens om een seat ibiza uit 2001
Kan je een tellerplaat van de auto vervangen door een tweedehandse van de sloop?
Bij onze seat cordoba valt vaak de toerenteller en de benzine meter uit na een aantal meppen erop te hebben gegeven doet hij het weer, maar dit moeten we vaak herhalen en nu valt af en toe het licht dan de tellers ook uit. Maar kan je deze gewoon vervangen door een andere, aangezien er ook de kilometerstand op staat?
WOOT?! EUR 2.500 voor een distributieriem vervangen?Is het normaal om bij een auto om de 3 jaar je distributieriem te vervangen?
Ik had interesse in de Alfa Romeo GT, maar toen zei een kenner tegen mij dat bij Alfa Romeo de auto’s standaard om de 3 jaar de distributieriem moet worden vervangen. Dit grapje kost dus iedere keer schijnbaar 2500 (!) euro. Klopt dit en is dat bij ieder automerk zo? Zoniet, hoe zit dat daar dan ongeveer?
Met de GTA kwam de distri wissel bij mij daar de laatste keer aardig in de buurt. Oke, bij de dealer en met wat extra werk aan de electronica...maar toch.WOOT?! EUR 2.500 voor een distributieriem vervangen?Is het normaal om bij een auto om de 3 jaar je distributieriem te vervangen?
Ik had interesse in de Alfa Romeo GT, maar toen zei een kenner tegen mij dat bij Alfa Romeo de auto’s standaard om de 3 jaar de distributieriem moet worden vervangen. Dit grapje kost dus iedere keer schijnbaar 2500 (!) euro. Klopt dit en is dat bij ieder automerk zo? Zoniet, hoe zit dat daar dan ongeveer?
€592,41 is de richtprijs van Fiat voor de 3.2 V6. Zij geven zelf aan om de 4 jaar, de dealer geeft elke 60.000km aan.WOOT?! EUR 2.500 voor een distributieriem vervangen?Is het normaal om bij een auto om de 3 jaar je distributieriem te vervangen?
Die man had waarschijnlijk toevallig geen GT staan..
Of hij doet om de 3 jaar een volledige motorwissel ipv de riemDie man had waarschijnlijk toevallig geen GT staan..