accu v/d 75 heeft er ook moeite mee, en na 3dgn stilstand een hulpje nodig (was laatste dgn ff te ziek om te gaan rijden)
maar vanavond toch maar weer even genoten van een winterritje ,blijft leuk RWD
-18 was gistermorgen te veel voor de accu van de 33. Bij de aanschaf/APK had de garage er destijds een flutaccu'tje van 44A in gegooid. OK, het kan in een 33, maar houdt niet over.
Gelukkig had ik de tijd, de accu dus even aan de druppellader gehangen en de 33 in de warmere garage geduwd, 's middags startte hij weer.
Kon de duitse dieseldegelijkheid niet iets terug doen?Vanmorgen, op mijn eigen oprit, een 33 die de zogenaamde duitse dieseldegelijkheid door de koude start moest helpen...
Die duitse degelijkheid was er 's ochtends al tussenuit gepiept, drukte zijn snor, zeg maar.... (maar die stond vooraf wel in de warme garage, een oneerlijk spel dus).-18 was gistermorgen te veel voor de accu van de 33. Bij de aanschaf/APK had de garage er destijds een flutaccu'tje van 44A in gegooid. OK, het kan in een 33, maar houdt niet over.
Gelukkig had ik de tijd, de accu dus even aan de druppellader gehangen en de 33 in de warmere garage geduwd, 's middags startte hij weer.Kon de duitse dieseldegelijkheid niet iets terug doen?Vanmorgen, op mijn eigen oprit, een 33 die de zogenaamde duitse dieseldegelijkheid door de koude start moest helpen...
Mijn duitse degelijkheid had er totaal geen probleem mee, gelukkig.
Het kan slechter....Lekker zeg al die pekel!
Dat kan ik ook, een nummerplaat en grille in de sneeuw leggenHet kan slechter....
Inderdaad ook een GTV