Zuur ontstaat vanzelf, chemische reactie, bijvullen met gedemineraliseerd water.Kan het, en heeft het zin om accuzuur bij te vullen in een accu? De 147 heeft het moeilijk met de kou. Staat 's nachts binnen maar als ik hem een dagje in de sneeuw parkeer (na 80km snelweg), loop ik het risico dat hij niet wil starten.
Helder verhaal. De 147 is uit '05 dus dat is een "onderhoudsvrije" ik zet wel een nieuwe in de kofferbak als backup voor het moment dat hij er echt mee kapt.
Na een rit van 80km mag je toch wel verwachten dat-ie goed vol zit, of niet?of zorg een keer voor een goed accu/druppellader die de huidige eens goed vollaad (het proberen waard)
aan verwachten heb je niets, je wil het toch graag wetenNa een rit van 80km mag je toch wel verwachten dat-ie goed vol zit, of niet?of zorg een keer voor een goed accu/druppellader die de huidige eens goed vollaad (het proberen waard)
In de sneeuw, dus dimlicht aan, ivm beslagen ramen de blower vol aan, radio goed hard want de blower staat vol aan, oh ja mist lampen voor ook aan want dat is coolNa een rit van 80km mag je toch wel verwachten dat-ie goed vol zit, of niet?of zorg een keer voor een goed accu/druppellader die de huidige eens goed vollaad (het proberen waard)
...... string zus storing zo aangeven..