dan blijft het een week goed, misschien iets langer.Ik kreeg tijdens de snertrit te horen dat de 33 maar bleef roken. hij komt wel op temperatuur, dus ik maakte me nog geen hele grote zorgen (had oa veel kleine stukjes gereden dus wie weet, misschien deed zon lang end m goed.). Vandaag bleef hij echter stationair wat hoger draaien, +-1500rpm, en dat deed ie ook met de kaputte koppakking...
Kap dus maar open, kvs gewoon op niveau, olievuldop er af, ja hoor! Sludge....
Welnu, de meeste 33tig rijders die ik had gesproken over het vervangen vd koppakking hadden zelf nooit de koppen na getrokken. Ik zodoende ook niet. Nu ben ik echter bang dat dit heeft geresulteerd in een wederom kaputte pakking..
Heeft het zin om de kopbouten alsnog na te trekken?
In de winter vriezen die pijpen vaak stuk.ja, dat staat ook op de 'gebruiksaanwijzing' dat dat moet. Eerst los en dan weer vast.
Heb je de koppen ook gevlakt?
En die sludge daar moet je niet naar kijken, zeker niet met deze weersomstandigheden en vooral korte ritten.