hij veert wel, maar alleen een heel klein beetje.Denk erom dat dat APK afkeur is...hij veert alleen op de band.
en ik heb nog standaard veren en schokkers liggen, dus mag het niet dan los ik het anders op.....
hij veert wel, maar alleen een heel klein beetje.Denk erom dat dat APK afkeur is...hij veert alleen op de band.
Even uit pure interesse ;Denk erom dat dat APK afkeur is...hij veert alleen op de band.
werkt prima.Een niet goed werkend veersysteem
Van achteren, met je 33SW, omdat je remmen het niet doen?Euh, wel eens geprobeert een gt3 in te drukken?
Hier moet ik je helaas corrigeren,ik heb het toevallig vandeweek eens gevraagd aan een steekproefcontroleur,en geslepen veren zijn dus geen afkeur,zolang ze maar niet los hangen.Afgeslepen veren zijn overigens ook al APK afkeur, als de keurmeester ze ziet. Als dat het enige zou zijn, zou ie niet zo hard zoeken, maar bij een "praalwagen" gaan ze meestal alles heel zorgvuldig na.Euh, wel eens geprobeert een gt3 in te drukken?
je kunt niet zien dat ze afgeslepen zijn, de afgeslepen kant zit in het bovenste rubber en daar zie je dus niks van.....Van achteren, met je 33SW, omdat je remmen het niet doen?Euh, wel eens geprobeert een gt3 in te drukken?
Ik denk dat als je probeert om een 33SW met deze vering in te drukken je dat prima lukt, alleen moet je daarna wel gaan uitdeuken, want de koets zal harder "veren" dan de ophanging. Daar komt ook direct het verschil naar voren, een GT3 is er op gebouwd en deze 33SW niet.
Afgeslepen veren zijn overigens ook al APK afkeur, als de keurmeester ze ziet. Als dat het enige zou zijn, zou ie niet zo hard zoeken, maar bij een "praalwagen" gaan ze meestal alles heel zorgvuldig na.
oke, ander scenario, ik heb een veer die is afgebroken aan 1 kant. dus demonteer de veerpoot en slijp het laatste puntje eraf.Hier moet ik je helaas corrigeren,ik heb het toevallig vandeweek eens gevraagd aan een steekproefcontroleur,en geslepen veren zijn dus geen afkeur,zolang ze maar niet los hangen.Afgeslepen veren zijn overigens ook al APK afkeur, als de keurmeester ze ziet. Als dat het enige zou zijn, zou ie niet zo hard zoeken, maar bij een "praalwagen" gaan ze meestal alles heel zorgvuldig na.Euh, wel eens geprobeert een gt3 in te drukken?
dus feitelijk is een veer vervangen voor een klant voor de apk gewoon oplichterij, het is niet nodig het kan goedkoper.....Ja,inderdaad,zolang ie daardoor niet los komt te hangen natuurlijk he.
Ik vind het ook krom hoor,maar ja,ik maak de regels niet,ik volg ze alleen
daar heb je gelijk in.Daar ben ik het niet mee eens,een veer die breekt,breekt om een reden,en zal zeker weer breken op een ander punt.