Ik heb nog geloof ik 4 koppen en 2 onderblokken waar ik 1 goed 1.7 8v blok van kan samenstellen maar eerst ga ik 3 dagen zuipen, alaaf!
![Afbeelding](http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-FFGHJLVX.jpg)
Dat is nooit zo´n probleem en met 4x met de fiets naar het werk (2 x 21 km) in het vooruitschiet zal mijn gewicht ook weer op hetzelfde uitkomen uiteindelijk.Sterkte met het verwerken van de drank
Ik weet er niks van maar behalve het onderblok zal de rechter cilinderkop ook een klap gekregen hebben. Ook kleppen en een zuiger van een 16v heb ik niet liggen en de krukas zal ook een opdoffer gehad hebben. Op dit moment wil ik zo snel mogelijk weer een rijklare auto hebben. Maar daarna wil ik wel op mijn gemak nog een keer een mooi reserveblok opbouwen met nieuwe lagers en vers gehoond en nieuwe zuigerveren etcetera.zat toch verschil in 16V en 8V boxer onderblok?
(wat weet ik even zo snel niet, maar was het de krukas niet?)
Ik gok dat je hans33sw bedoeld?Jammer Bert
Maar jens hoorn heeft nog een acht kleppert, misschien iets voor jou?
Grt rogeralfa
Ik heb maar 1 1.5 8v boxer. Maar als ik die verkoop is mijn vrouw niet meer zo mobielIk gok dat je hans33sw bedoeld?Jammer Bert
Maar jens hoorn heeft nog een acht kleppert, misschien iets voor jou?
Grt rogeralfa
Volgens mij heeft een 16V naar de cilinders wijzende oliesproeiers op de drijfstangen zitten en een oliepomp met hogere opbrengst.Zuigers en pan verschillen. Ik heb de boel nog niet zo goed naast elkaar gehad om te kijken of het over te bouwen is. Volgens mij is de kruk stiekem hetzelfde, drijfstangen weet ik niet zeker,