Mmm, ik zou zweren dat die van vanmorgen lichter bruin was, maar misschien komt dat door het licht op de foto, en mijn snelheid vanmorgen.Dat zal deze we geweest zijn gok ikVanmorgen rond 10h op de A12 vanuit Utrecht richting Den Haag, een Arna!!!!! Ik moest echt helemaal achterstevoren in mijn GT gaan zitten om hem nog te kunnen zien, ik had geen enkele indicatie dat dat bruine hondenhok op de rechterbaan een Alfa kon zijn tenslotte, maar ik zag hem nog net! Leuk om zo eens in het wild te zien.
Is overigens niet helemaal een Arna maar een aangepaste Cherry.
Húh?Op de Axelsestraat in Terneuzen een Lancia Stratos. Wat is dan het Alfa contant, ik ga ervan uit dat er een Alfa V6 achterin ligt. Al is het een replica, blijven imposante auto's!!
Dat dacht ik ook, we stonden vanmiddag op het trotoir bij de stoplichten Axelsestraat - Dokweg en ik hoorde een iewat sportief geluid... Een Stratos, moest nog aan moeders uitleggen wat voor auto dat is. Ga er gemakshalve van uit dat het zo'n replica is; Hawk??Húh?Op de Axelsestraat in Terneuzen een Lancia Stratos. Wat is dan het Alfa contant, ik ga ervan uit dat er een Alfa V6 achterin ligt. Al is het een replica, blijven imposante auto's!!
Grtz,fRank
Kan natuurlijk.Dat dacht ik ook, we stonden vanmiddag op het trotoir bij de stoplichten Axelsestraat - Dokweg en ik hoorde een iewat sportief geluid... Een Stratos, moest nog aan moeders uitleggen wat voor auto dat is. Ga er gemakshalve van uit dat het zo'n replica is; Hawk??Húh?Op de Axelsestraat in Terneuzen een Lancia Stratos. Wat is dan het Alfa contant, ik ga ervan uit dat er een Alfa V6 achterin ligt. Al is het een replica, blijven imposante auto's!!
Grtz,fRank
Dat dacht ik ook, we stonden vanmiddag op het trotoir bij de stoplichten Axelsestraat - Dokweg en ik hoorde een iewat sportief geluid... Een Stratos, moest nog aan moeders uitleggen wat voor auto dat is. Ga er gemakshalve van uit dat het zo'n replica is; Hawk??Húh?Op de Axelsestraat in Terneuzen een Lancia Stratos. Wat is dan het Alfa contant, ik ga ervan uit dat er een Alfa V6 achterin ligt. Al is het een replica, blijven imposante auto's!!
Grtz,fRank