Die had toch een.... ehhhh..... Matra Murena?Of van die forummer hier die vanuit Terneuzen naar Oudvossemeer oid verhuist is (matramurena meen ik, deed zelf poedercoaten?)
Grtz,fRank
Die had toch een.... ehhhh..... Matra Murena?Of van die forummer hier die vanuit Terneuzen naar Oudvossemeer oid verhuist is (matramurena meen ik, deed zelf poedercoaten?)
Grtz,fRank
Tsjezus, das toevallig... ik heb donderdagmiddag rond 13.00h ook een Arna gespot.. volgens mij was die donkerblauw, en spotte hem op de Oude Arnhemseweg in Zeist terwijl ik richting winkelcentrum Vollenhove wandelde... iemand van hier??Vanmorgen rond 10h op de A12 vanuit Utrecht richting Den Haag, een Arna!!!!! Ik moest echt helemaal achterstevoren in mijn GT gaan zitten om hem nog te kunnen zien, ik had geen enkele indicatie dat dat bruine hondenhok op de rechterbaan een Alfa kon zijn tenslotte, maar ik zag hem nog net! Leuk om zo eens in het wild te zien.
IDD...Die had toch een.... ehhhh..... Matra Murena?Of van die forummer hier die vanuit Terneuzen naar Oudvossemeer oid verhuist is (matramurena meen ik, deed zelf poedercoaten?)
Grtz,fRank
Ja inderdaad ik was helemaal in de bonen...Die had toch een.... ehhhh..... Matra Murena?Of van die forummer hier die vanuit Terneuzen naar Oudvossemeer oid verhuist is (matramurena meen ik, deed zelf poedercoaten?)
Grtz,fRank
Airco condense water met dit weer????Ik was die vent met die blauwe 156 station die 'die boom ff water moest geven...'
Grtz,fRank
Ja zoiets...Airco condense water met dit weer????Ik was die vent met die blauwe 156 station die 'die boom ff water moest geven...'
Grtz,fRank
Was een paar kilometertjes eerder afgeslagen, en je had nog een bak koffie van mij kunnen krijgen ook.Vanmiddag; A58 op de parking bij de shell thv roosendaal majoppeveld; mooie rosso amaranto bertone 1300/1600 (unificato) op still auto velgen. Bestuurder van middelbare leeftijd met sigaret was mi t eerste rondje van dit jaar aan het doen er mee? Ging vanaf de parking de snelweg op en direct er weer af (afslag zegge?) Ik was die vent met die blauwe 156 station die 'die boom ff water moest geven...'
Grtz,fRank
en de topless spider heb je gemist....?Vanochtend op de parallelweg van de n247 nabij scharwoude..een rode 33 met alfa romeo op de skirt bij het achterwiel..
En op een erf aan de oosterweg in de purmer..een rode 164 met spoiler op de kofferbak.
Wat deed je dan op de n247? De snelste route naar texel is over de A7 toch?en de topless spider heb je gemist....?Vanochtend op de parallelweg van de n247 nabij scharwoude..een rode 33 met alfa romeo op de skirt bij het achterwiel..
En op een erf aan de oosterweg in de purmer..een rode 164 met spoiler op de kofferbak.