Als de klepbekers nog niet gevuld zijn kun je die toch ook hoeren tikken??zeker in het begin.Leuk gedacht.... Alleen heeft een 75 geen hydraulische klepstoters. De Nord motoren ( en de 12v v6 motoren) moeten gewoon de kleppen van gesteld worden.
Misschien vergeten om voldoende olie op de nokkenassen te doen ik zet ze meestal in een badje olie voor ik de kleppendeksel monteer.En nadat ik gisteren de kop nagetrokken heb,en weer starte,was het getikker ook weg.
Ik gebruik trouwens Castrol 10w60.
Misschien vergeten om voldoende olie op de nokkenassen te doen ik zet ze meestal in een badje olie voor ik de kleppendeksel monteer.En nadat ik gisteren de kop nagetrokken heb,en weer starte,was het getikker ook weg.
Gisteravond de intercooler etc. weer gemonteerd,en de bedrading van de koelvinnen gesoldeerd.
Vanmiddag samen met mn vader de laatste deeltjes gemonteerd, oliedruk opgestart en de auto op zn wielen gezet,en guess what:
Heb ik gedaan,en vervolgens zoals tjerry al quote oliedruk opgestart.Misschien vergeten om voldoende olie op de nokkenassen te doen ik zet ze meestal in een badje olie voor ik de kleppendeksel monteer.En nadat ik gisteren de kop nagetrokken heb,en weer starte,was het getikker ook weg.
Ben er ook erg blij meeWat staan die velgen er toch goed onder
Ja en????Misschien vergeten om voldoende olie op de nokkenassen te doen ik zet ze meestal in een badje olie voor ik de kleppendeksel monteer.En nadat ik gisteren de kop nagetrokken heb,en weer starte,was het getikker ook weg.
Ik gebruik trouwens Castrol 10w60.Gisteravond de intercooler etc. weer gemonteerd,en de bedrading van de koelvinnen gesoldeerd.
Vanmiddag samen met mn vader de laatste deeltjes gemonteerd, oliedruk opgestart en de auto op zn wielen gezet,en guess what:
Ja enn????Ja en ? Lijkt me duidelijk. Een lege motor op de startmotor na olie vullen op druk gebracht.
Lijkt me een standaard procedure na revisie.
Tjerry
Ik gaf alleen een suggestie of hij misshien niet vergeten was olie op de nokkenassen te doen, dat staat los van op oliedruk starten dat ie dat had gedaan had ik eerder in de topic ook wel gelezen.Wat dan wel ?... Hij tikt niet meer
Sander zal het verlossende antwoord wel gevenIk gaf alleen een suggestie of hij misshien niet vergeten was olie op de nokkenassen te doen, dat staat los van op oliedruk starten dat ie dat had gedaan had ik eerder in de topic ook wel gelezen.Wat dan wel ?... Hij tikt niet meer
snap ie