Ik wacht nog af tot na de 2e test in Barcelona én na de dag later voor RB & Ferrari + Lotus als ze nog testdagen recupereren .
Nu zou ik geneigd zijn als volgt
1. Red Bull : no doubt ! en de nose duct daar zit meer achter
2. Ferrari (ze hebben "het" gevonden op de laatste dag dixit Massa en ze zijn nog aan't ontwikkelen, daar waar sommige met Supersofts al tijden aan't knallen zijn)
3. Lotus (ik denk dat ze chassisfout dankbaar gebruikt hebben om nog later nieuwe vondsten te testen...)
4. Force India : die hebben niet met supersofts gereden, maar wél sterke long runs gedaan
5. McLaren : ze hebben de mooiste neus, ofwel zitten ze goed, ofwel fout maar ze zullen snel reageren voor half seizoen !
6. MGP : Niet overtuigend, weliswaar long runs in Barcelona, maar Brawn verwacht geen overwinningen, voor de testen wel...
7. Toro Rosso : 't is niet omdat het geen RB kloon is dat ze de Knowhow niet delen en ik verwacht veel van Vergne
8. Sauber : Al veel te vroeg tijden aan't knallen op supersofts
9. Williams : idem gaan wel in seizoen evolueren dankzij budget en Senna, maar technische ploeg is't aan't leren
10. Caterham : gaan kloof naar de rest dichten dit jaar en Kova regelmatig naar Q2, Kers OK
11. HRT : Hopeloos enkel inbreng van de la Rosa is goed voor ontwikkeling maar hoofdingenieur weg : geld bepaalt teveel, no Kers
12. Marussia : money (Pic) for nothing and chicks for free ... I want my Mtv not Kers ; Symonds & Glock zullen't vlug beu zijn
La vita è Alfa Romeo, senz'Alfa muoio...
anché Abarth mi piace nelle vetture attuali é d'epoca .
Abarth"509"&"512"Trofeo AssettoCorse. La famigliale è un ... Abarth SS daily, Tonale PheV per la famiglia. Gtv6 per le uscite .