Begin voor de tweede keer weer op pagina 1, hoop dat er aan het eind weer een paar pagina's zijn bijgekomen zijn
Achter mij Jos, Dennis Vogel , kan overigens niet op Zolder zijn geweest aangezien ik daar nooit in de oranje kleurstelling heb gereden. Ik vermoed Spa bij het aanremmen voor de busstop.
Arthur Tjon op Zolder achter....
ja, achter wie eigenlijk?
Dat was ondergetekende.
Lambert was waarschijnlijk een schuilnaam, wie weet voor wie?
Gerard Baggermans reed o.a. in deze Alfetta en Bert Jonker
Is dit Gerard Baggermans nog in de Alfetta of Bert Jonker?
voorop Ludwig de Buyser en Huib Onderstal
Onno voorop en dan Gerard Baggermans en Walter
Ben ik in mijn laatste seizoen. Ik had op Zolder de Alfetta 2000 in de puinpoeier gedraaid en het seizoen afgemaakt in een nagenoeg straat-75TS. Met een 3e plaats als resultaat. Frustrerend was wel dat ik daarmee dezelfde rondetijden reed als met de Fetta. Helaas is het nooit een succes geworden met de GTV. PRACHTIGE auto trouwens. Ik had de motor op laten frissen na enige jaren noeste arbeid. Daarbij was een alusplinter in het overdrukventiel van de oliepomp gekomen. Mega-koud oliedruk en op toeren natuurlijk. Duurde 6 of 7 wedstrijden voor ik daar achter was met talloze uitvallers: lekkage aan oliefilter, gebarsten oliefilter, gebarsten olieslang etc etc. Inmiddels ook eerste koter op de wereld gezet. Tja.... Einde seizoen:-> einde racecarriere.vlak voor het opstellen van de eerste (maiden) race op Assen in 2000 en je dan afvragen of de wielen wel goed vast zitten want het rammelt, 1 bout afgebroken en toch gereden.
zelfde race , wie is die zwarte GTV ?
Ik zocht alleen nog even naar een smoes om een scannertje te bestellen. Die had ik nu. Is onderweg.Ik denk dat je zelf nog eens in je schoenendoos met oude foto's moet Bert, mijn oude foto's heb ik al geplaatst op de voorgaande 50 pagina's. Kan me niet voorstellen dat je niets meer hebt. aan foto's...