56 pagina's geneuzel over een te prestigeus project eindigt dan toch hier.
Er is sinds dit topic bijgehouden werd nog wel het eea veranderd. Zo staat ie ondertussen rondom op koni's en heb ik de topmounts aangepast zodat deze upside down gemonteerd konden worden. Dit voor een lagere rijhoogte maar vooral omdat het rubber deze kant op minder meegeeft.
Gister is de APK verlopen van dit beestje, en dat is gelijk het eind van een lang, leerzaam, kostbaar avontuur.
De sw zal geen nieuwe APK meer krijgen, einde gd-gb-42 dus.
2,5 jaar heb ik het leven van deze auto kunnen sparen, maar de roestduivel blijkt ongenadig hard toe te slaan... Tijd om de stekker er dus definitief uit te trekken.
Enkele onderdelen zullen (tijdelijk) hun weg vinden in de reeseswee. Zo komt eerst de motor compleet in de reecer alsook de ophanging, draagarmen, subframe en wat stukjes dorpel.
Het plaatwerk zal als toekomstig donormateriaal worden opgeslagen, waar gereest wordt vallen tenslotte deuken te betreuren.
In de reeser komt dan uiteindelijk toch een 16v te zitten, zij het enigszins gemodificeerd en op carbs. De draagarmen worden vervangen door rods met uniballs en de vering wordt een op-maat set van intrax. Maar dat is allemaal nog toekomst muziek!
Eerst maar de laatste lassen en verstevigingen aanbrengen en rijdbaar maken.
Ik wil jullie allemaal hier erg bedanken voor de hulp, adviezen en tips die ik heb mogen ontvangen! Zonder deze club en dit forum was me het niet gelukt hem nog een tijd in leven te houden.
Ik weet dat ik vaak een lastig persoon ben hier op het forum omdat ik dingen niet zomaar (meer) klakkeloos aan neem. Dat komt vooral voort uit het feit dat je niet weet WIE er aan de andere kant van een nickname is. Plus dat ik nogal eens wispelturig over kom maakt me ook geen makkelijk persoon hier besef ik..
Enfin, ik zal met het reecer project de boel weer wat meer gaan bijhouden, want daar heb ik toch zeker ook hulp bij nodig. En het wiel opnieuw uitvinden is niet echt handig...
Nogmaals bedankt!