Waarom heb je problemen bij de apk dan? Is ie na 1993 pas op kenteken gegaan?
Grtz,fRank
en daar zijn ze dan weer een stuk kritischer wat de apk betreftIk had op de rz de kat meteen verwijderd en op mijn sz
Heb ik er ook geen staan.
Nooit een probleem geweest!
Maar dat is natuurlijk in België
en waarom zijn de gtv6 per 1986 niet meer geleverd vanwegewe de uitstoot van dat blok?SZ moet ook zonder kat door de APK kunnen komen idd (qua uitstoot), maar dit is sowieso ook goed hoor.
Mooie uitlaat!
De eerste 75 3.0 had hetzelfde injectiesysteem... Alleen een 75 QV heeft een moderner injectiesysteem.en waarom zijn de gtv6 per 1986 niet meer geleverd vanwegewe de uitstoot van dat blok?SZ moet ook zonder kat door de APK kunnen komen idd (qua uitstoot), maar dit is sowieso ook goed hoor.
Mooie uitlaat!
de 3.0 is een evolutie van de 2.5 of werkt het injectiesysteem vele malen beter.
@Marc : heb je de kat leeg gehaald of een andere uitlaat zonder kat?Ik had op de rz de kat meteen verwijderd en op mijn sz
Heb ik er ook geen staan.
Nooit een probleem geweest!
Maar dat is natuurlijk in België
Precies, de kat er onderuit scheelt voelbaar in de ademhaling en serieus minder hitte in de auto via de middentunnel.ik had een volledig nieuw uitlaatsysteem laten maken, de voorste pot is namelijk erg verstikkend en daarom wordt de sz ook zo heet binnenin!
wegsodemieteren die handel!
Dat is balenVan de week de RZ laten APK keuren en wat denk je? AFGEKEURD!!!
Dat zou mooi zijn als dat lukt , in ieder geval succes. Anders moet je nog op zoek naar een kat voor de apk.Ik heb inmiddels met officieel document uit de fabriek aan de RDW overlegd dat het bouwjaar 1992 is en die zijn aan het bekijken of ze dat op mijn kentekenbewijs kunnen veranderen in 1992, zodat APK geen probleem meer is, de kat er niet onder hoeft en dat ie 4 jaar eerder belastingvrij is...
Wordt vervolgd!