Die is er al...Ik denk eerder een Dogde met alfahart of zo...
Die is er al...Ik denk eerder een Dogde met alfahart of zo...
Qua belijning naar achter is die andere mooier, maar vind het wel grappig dat ik hier toch echt een Giulia 1300 supertje uit '72 neus in zieJe bedoelt deze? Zag hem ook in Autoweek staan, is al meer dan een jaar oud trouwens.
http://www.alfaspeed.nl/?p=1683
Wat je motorpech noemt....
Toch verkies ik een V6 boven zo'n opgefokte 1.8. Ik rijd nu een tijdje in een 170 pk versie van de Giulietta, maar het rijdt toch minder relaxt dan een motor met zelfde papieren, maar grotere inhoud.Probeer maar eens een goede business case te maken voor een zelf ontwikkelde V6. Ik zie met de huidige productieaantallen ook het nut er niet van in, als de verhalen van de 300pk sterke 1.8 turbo kloppen.
Ik spreek je niet tegen, maar stiekem blijf je hopen tegen beter weten inProbeer maar eens een goede business case te maken voor een zelf ontwikkelde V6. Ik zie met de huidige productieaantallen ook het nut er niet van in, als de verhalen van de 300pk sterke 1.8 turbo kloppen.
Gewoon de blauwdrukken van de busso uit de kast halen en doorontwikkelen! Dat laatste ben ik het trouwens ook mee eens. De Renaults waar ik veel in rij hebben ook dat geintje .. motoren reageren gewoon niet zo fijn...Toch verkies ik een V6 boven zo'n opgefokte 1.8. Ik rijd nu een tijdje in een 170 pk versie van de Giulietta, maar het rijdt toch minder relaxt dan een motor met zelfde papieren, maar grotere inhoud.Probeer maar eens een goede business case te maken voor een zelf ontwikkelde V6. Ik zie met de huidige productieaantallen ook het nut er niet van in, als de verhalen van de 300pk sterke 1.8 turbo kloppen.
There is no replacement for displacement. Zouden die Janks al die jaren dan toch gelijk hebben gehad?