Alfa Nord
Guru
Guru
Contacteer: Website

RE: 75ts Cup in 2012

za mar 24, 2012 11:04

Goed zo, gefeliciteerd! Dus nu maar knallen dan he met de 75 TS, 15 april gelijk meedoen?

spidertjuh
Member
Member

Re: RE: 75ts Cup in 2012

wo mar 28, 2012 13:37

We moeten de 75 TS Cup testdag maar even uitstellen denk ik, de meeste auto`s zijn nog niet klaar en dan word het allemaal wel erg krap om dat vóór het begin van het seizoen te regelen. Mijn auto is niet klaar, die van Eric en Marcel niet, Pieter zijn auto heeft nog steeds dezelfde kuren, Bram is ook nog niet klaar denk ik.
Ik denk dat we halverwege het seizoen maar een Vijverberg dagje doen??
8 april ga ik denk ik nog wel ff paar rondjes doen. Auto is dan in ieder geval rijdbaar. Inmiddels is er al flink wat gewicht uitgehaald, compenseert mijn eigen gewicht...hahahaha

hopelijk lukt het voor de 15e.. :-) Auto zal wel race en regelment klaar zijn dan dus meedoen is denk ik goed mogelijk, vraag is hoe vlot/langzaam het dan zal gaan. Moet niet gaan regenen want dan wordt het een probleem zonder regenbanden....hahaha

Eric
Advanced Member
Advanced Member

Re: RE: 75ts Cup in 2012

wo mar 28, 2012 22:23

We moeten de 75 TS Cup testdag maar even uitstellen denk ik, de meeste auto`s zijn nog niet klaar en dan word het allemaal wel erg krap om dat vóór het begin van het seizoen te regelen. Mijn auto is niet klaar, die van Eric en Marcel niet, Pieter zijn auto heeft nog steeds dezelfde kuren, Bram is ook nog niet klaar denk ik.
Ik denk dat we halverwege het seizoen maar een Vijverberg dagje doen??
Motortje gaat er dit weekend in Richard, dus zelfs met mijn sleuteltempo zou in ieder geval 15 april te halen moeten zijn ....
Vijverberg halverwege lijkt me uitstekend plan.
SCARB 00694

Terug naar “Racen - Algemeen”