Neuj, doorkarren op de vluchtstrook natuurlijk. Mag wel niet, maar ik ga graag nog wat langer mee.Dan liever met 50 de snelweg op...schietgebedje en naar links sturen..Of kort. Op degene die in je kofferbak parkeert...
Neuj, doorkarren op de vluchtstrook natuurlijk. Mag wel niet, maar ik ga graag nog wat langer mee.Dan liever met 50 de snelweg op...schietgebedje en naar links sturen..Of kort. Op degene die in je kofferbak parkeert...
Tis dat het nodeloos veel nrg en geld kost, maar zou idd graag jurisprudentie zien over de definities passeren en inhalen.Vanochtend op de A7 noordwaards met de Bert.. 3 autos achter elkaar op de linker baan met 120. Rechter baan vrij: volgende vrachtwagen slechts klein stipje in de verte. Een halve minuut er achter blijven rijden maar er op een gegeven moment maar rechts er langs. Middelste auto komt heftig armgebarend met een ruk naar rechts op me inrijden op het moment dat ik hem inhaal. Gelukkig was er nog een vluchtstrook. Na de actie gaat hij terug naar de linker baan. De drie autos sukkelen in mijn spiegel gewoon door op de linker baan, terwijl de vrachtwagen inmiddels een afrit af is.
Dan horen ze al helemaal op de rechter stook thuis als daar plek is zoals je al aangaf! A4 richting Hoofddorp komende vanuit DH ook zo'n berucht stuk. Twee of drie rechter stroken helemaal leeg en de rest links geen gas geven net na de 100. Super irri!!Was nog net voor de 130. Dus ze reden netjes de toegestane snelheid.
Als het goed is heb ik het trouwens allemaal op beeld staan. Onboard cam.
Niets bijzonders Hans, helaas. Zie ik vaak genoeg; mensen die hoe dan ook niet rechts willen rijden maar wel dezelfde snelheid als de rechterstrook wensen aan te houden...Over links rijden gesproken... op terugweg van registerdag kom ik achter een Suzuki Alto op de linkerbaan te zitten. Ik hou netjes afstand. Ik merk dat ze niet inlopen op de auto op de rechterbaan, die 100 meter voor hen rijdt. Verder zijn er geen auto's in de buurt. Aan de bewegingen in de Alto kan ik zien dat de dames druk zitten te kletsen. Ik geef een lichtsignaal. Geen reactie. Ik zou er rechts voorbij kunnen maar dat vind ik gegeven de situatie wel erg lomp dus ik wacht nog even en geef dan nog een lichtsignaal. De Alto gaat naar rechts. Ik er voorbij. Tot zover niets aan de hand, kan gebeuren (hoort eigenlijk niet, maar goed) dat je zo druk zit te kleppen dat je even niet in de gaten hebt wat er om je heen gebeurt. Maar wat er dan gebeurt is toch wel heel apart: in mijn binnenspiegel zie ik dat de Alto meteen weer naar de linkerbaan gaat. Nog steeds niet inlopend op de auto waar ik inmiddels naast rijdt en dus compleet onnodig op die linkerbaan. Mevrouw gaat zelfs terugknipperen. Een steekje aan los?