We blijven bezig, nu er ook aan gedacht om de veerpoot zelf op de foto te zetten:
Niet echt geschikt icm de "originele" velgen:
En zo staat het voorwiel dan:
prachtig, dat zou mooi zijn.Zeg maar gewoon je hoor, zo oud ben ik nou ook weer niet.
Als ik er weer met mijn handen tussen zit, zal ik nog wel wat extra foto's proberen te maken.
Of kom gerust eens kijken op Spa Italia of SSAR.
comfort is bij mij al ver te zoeken, dus gen probleem, maar het moet wel veilig zijn.Bij deze wagen is het mogelijk vrij hangen van de veren, opgelost door een staalkabel die de as en de carosserie bij elkaar houdt.
Voor op het circuit een prima oplossing, maar op straat is dat niet heel erg praktisch, daarnaast belemmert het uitveren en dus "comfort".
ik ben de boel aan het verstevigen....Hou er wel rekening mee dat een stijve auto gaat scheuren op het zwakste punt.
Gerwin heeft een hoop ervaring met een (te) stugge straatauto.
klopt daar heb ik de foto's van.Ik zal eens zien of ik nog wat voorbeelden kan krijgen van verstevigingen.
Serge (super_alfist) heeft bij zijn race 33 de boel ook aardig verstevigd met buizen.
hihi, maar de mijne was toch niet heel stug of laagHou er wel rekening mee dat een stijve auto gaat scheuren op het zwakste punt.
Gerwin heeft een hoop ervaring met een (te) stugge straatauto.
zo laag kan die bij mij niet, da kom ik de oprit niet op....Kan ik nog over een olifant rijden, dan was bij jou een muis al een probleem...