De F1 kun je op tv zien en het museum hier op dit forum.Naar de F1 in Monza en in de week erna naar het Alfa museum Dus ik vermaak me wel.
De F1 kun je op tv zien en het museum hier op dit forum.Naar de F1 in Monza en in de week erna naar het Alfa museum Dus ik vermaak me wel.
Als je dan maar wel met de AR gaat. Dan is het goed! 75? Of ga je met het vliegtuig heen en met de ......... terug?!?Euh ik ga het ook niet redden helaas. Wat ik wel ga doen dat weekend?
Naar de F1 in Monza en in de week erna naar het Alfa museum Dus ik vermaak me wel.
Natuurlijk ga ik met de 156. Lekker stukkie sturen en Milaan ligt toch bijna om de hoek?Als je dan maar wel met de AR gaat. Dan is het goed! 75? Of ga je met het vliegtuig heen en met de ......... terug?!?Euh ik ga het ook niet redden helaas. Wat ik wel ga doen dat weekend?
Naar de F1 in Monza en in de week erna naar het Alfa museum Dus ik vermaak me wel.
En waar ga je die allemaal on-line neerzetten,na het SS,KristallekeIK BEN ZO VROLIJK !!!
Mijn allerliefste manneken heeft mij zonet een geheugenkaart voor ons fotokodaksken kado gedaan van ... 512 Mb !!!
Dat wil dus zeggen minstens 400 fotookes op de beste kwalititeit en maximum 7000 op een mindere maar toch nog lekkere kwaliteit
Dat wordt genieten volgende week
Kristal
Dan moet ik em wel weten te vinden natuurlijk ... maar anders ZEKER EN VASTZet dan even de blauwe 33 type2 SW op de gevoelige plaat als je toch genoeg ruimte hebt
Ja ... Ik ben inderdaad nie slecht gevallen .En waar ga je die allemaal on-line neerzetten,na het SS,Kristalleke
Enfin uw manneke verwent u nogal hè
dat was de beat-nach, de beatstad is met kane enzo... maar het bedrijf waar ik werk is sponser ofzoiets en net natuurlijk het openbaar vervoer bedrijf van den haag en dordrecht maar ik ga gewoon erg boos woden en wie weet, ik heb ze al uitgelegd dat ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag naar het ss wil, dus schijt aan dat festival, ss is belangrijkerHet beatstad evenement is toch afgelast wegens te weinig belangstelling???