Het ter plekke lid worden kost €45,-. Dan ben je meteen lid voor de rest van het jaar.wat een hoop goede info direct.
Super!
eigenlijk ben ik nu wel verplicht om lid te worden, ook enig idee wat me dat ter plaatse gaat kosten??
Gr.
Yep.Ja, ik wil die poster ook hebben, is die te koop tijdens het SS?
Dus het is goedkoper om in Assen lid te worden dan via de site van SCARB?!Het ter plekke lid worden kost €45,-. Dan ben je meteen lid voor de rest van het jaar.wat een hoop goede info direct.
Super!
eigenlijk ben ik nu wel verplicht om lid te worden, ook enig idee wat me dat ter plaatse gaat kosten??
Gr.
De prijzen voor toegangskaartn voor niet-leden verschijnen binnenkort op www.spettacolosportivo.eu
Het is een aanbieding.Dus het is goedkoper om in Assen lid te worden dan via de site van SCARB?!
Dus bij de poort lid worden of eerst een gewoon kaartje kopen en daarna lid worden?Het is een aanbieding.Dus het is goedkoper om in Assen lid te worden dan via de site van SCARB?!
Stom!!!!! lees net het antwoordt op de speciale site.Dus bij de poort lid worden of eerst een gewoon kaartje kopen en daarna lid worden?Het is een aanbieding.Dus het is goedkoper om in Assen lid te worden dan via de site van SCARB?!